Nimimerkki Pellebongari on perseestä

tättärää

Suutaan soittava lapamato, joka ei asialliseen argumentointiin kykene. Anusaivo, tyhjän jauhaja ja paskat housussa puskista huuteleva nettipeelo.

Pillubongari
Peniskumppani
Lässy runkkari
Nollaluuseri

8

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas bongasin yhden

      Se pelle älähtää jonka naamaan piiras pläsähtää :) Pelle.

      • tättärää

        Vain huorat käyttävät hymiöitä. Aidsinen lutka.


      • Luurankomies
        tättärää kirjoitti:

        Vain huorat käyttävät hymiöitä. Aidsinen lutka.

        Kylläpäs keskustelut täällä herättää vahvoja tunteita.
        Olkaahan varovaisia ettei pimeyden voimat ota teistä ylivaltaa ja kohta ollaankin keräämässä porukkaa omaan järjästöön maagista sotaa varten.

        ps. liika kahvi ei ole hyväksi vaikka olisi ilmaista, saattaa närästää tai aiheuttaa ripulointia.


      • Onsekova
        Luurankomies kirjoitti:

        Kylläpäs keskustelut täällä herättää vahvoja tunteita.
        Olkaahan varovaisia ettei pimeyden voimat ota teistä ylivaltaa ja kohta ollaankin keräämässä porukkaa omaan järjästöön maagista sotaa varten.

        ps. liika kahvi ei ole hyväksi vaikka olisi ilmaista, saattaa närästää tai aiheuttaa ripulointia.

        Löytyi valvontakameran kuvaa siitä kun (t)uhopolttaja aka tättärää pitää taukoa black metalin luukuttamisesta ja PAHAN teistisistä satanismimietteistään laatiakseen seuraavan voimasanojen värittämän postauksen tälle foorumille http://www.youtube.com/watch?v=Wm4A0whcFuE


      • Sinä oot sekoova
        Onsekova kirjoitti:

        Löytyi valvontakameran kuvaa siitä kun (t)uhopolttaja aka tättärää pitää taukoa black metalin luukuttamisesta ja PAHAN teistisistä satanismimietteistään laatiakseen seuraavan voimasanojen värittämän postauksen tälle foorumille http://www.youtube.com/watch?v=Wm4A0whcFuE

        Sinusta ei kuvaa olekaan kun olet niin ruma että kamerat hajoavat käsiin, pillumaakari. Kirjoitat capseilla joten todistit juuri olevasi taiffuunitunkion tasoinen vammainen mutantti. Pläk metalia... pyh. Työnnä perseeseesi vaan romumetallia, inhottava nussija.


    • Vanha saatana

      Minä heitän tähän väliin pienen loitsuvärssyn :

      Se kuka toista haukkuu sen g-piste venyy ja paukkuu ja joutuu taiffuunin subustanssilaukkuun

    • Jeesustelijat

      Huvittavia nämä urpot jotka puhuvat anonyymeistä puskasta huutelijoista eivätkä kuitenkaan kerro keitä he itse ovat.

      • Astarothin Morsian

        SAATANA käski minua lähettämään tänne viestin keskellä yötä. Äiti sano et mee aikasin nukkumaan mut oon PAHA SAATANAN PALVOJA POIKA ja valvon KOKO yön ainaski kello neljää saakka ku rupee nukuttaa.

        Mut oot siis ihan 'pyllyri' kun käytät nimimerkkiä Jeesustelijat etkä käytä oikeaa nimeäsi Seppo Juhani Karjalainen.

        Olen anonyymi.
        Olen Legion.
        Olen Legion Member.
        En koskaan unohda Anal Activation.
        En koskaan anna anteeksi KUNJOITUS puute.
        Legion. Lomps!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe