Luin eräästä matkablogista pätkän;
"Vuokrattiin reissun ajaksi “taskuwifi”-härpäke, jolla pääsee verkkoon kaikkialla missä vaan 3G-signaali löytyy, joten kaupungilla pyöriessäkin päästään tarvittaessa nettiin kiinni ilman tähtitieteellisiä roaming-maksuja."
Valaisisiko joku että mikä on moisen laitteen virallinen nimi?
Taskuwifi?
7
323
Vastaukset
Laittaisitko linkin kyseiseen blogiin?
- hifi wifi
Miten tuo masina eroaa kännykän hotspotista? Vai kuuluko tuohon viritykseen sitten tuo 3g liittymä kaupanpäälle? Siihen ei blogi vastannut
Itse suosittelisin että kommentoit tuota blogia ja kysyt samalla tuota taskuwifi hommaa. Itselleni kyseinen laite on täysin tuntematon.
- vihfi
On varmaan tämmöinen laite: http://www.e-ville.com/fi/128-bluetooth-3g-ja-wifi/6144-pocket-wifi.html
Siihen pitää tietysti ostaa/vuokrata lisäksi se 3g -liittymä. Eiköhän sitten netti pelitä
missä vain.
Tuota minäkin aluksi mietin, mutta blogin mukaan sillä pääsisi halvemmalla nettiin mikä ei pidä paikkaansa ellei siinä käytä sen maan Prepaid korttia.
- vihfi
Prepaid -liittymää minä veikkaisin, kun blogissa puhutaan 3 g -signaalista. Jää siinä ne roaming -maksut ainakin pois.
Wlan olisi toinen mahdollisuus, mutta sitä verkkoa ei kaupungillakaan tahdo löytyä
monessakaan paikassa - ainakaan ulkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048