Eli mulla oli ennen Nokian 3330, vaihdoin tohon samsungin malliin ja tekstareiden kanssa vielä hieman vaikeuksia. Eli voiko tolla x450:lla kirjoittaa yli 160 merkkisiä viestejä? Aloin miettiin kun ku mun sim-kortilla oli tallessa yks yli 160-merkkinen viesti, joka oli tullut vanhaan kännyyn ja nyt täs uudessa samsungissa se viesti ei näy kokonaan...
Auttakee!!
x450:n tekstarit
ruskeehiuksinen blondi..:)
3
695
Vastaukset
- zzz
Itselläni on E100 ja tällä pystyy yhdistämään 12 viestiä, joten kyllä tuollakin mallilla pitäisi pystyä tekemään jatkettuja viestejä.
valitse uusi viesti, niin näet oikeasssa ylänurkassa monesko viesti on menossa ja montako pystyt kijoittamaan yhteen esim. mulla 1/12...(vasemmassa ylänurkassa näkyy kirjoitettujen merkkien määrä).
Tai katso ohjekirjasta!- Zamzung
Kun alkaa kirjottaan viestiä niin alhaalla näkyy että 918 merkkiä jäljellä.
- ömpspömps
Zamzung kirjoitti:
Kun alkaa kirjottaan viestiä niin alhaalla näkyy että 918 merkkiä jäljellä.
Monta viestiä tohon puhelimeen mahtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671