Amerikkalaispoliisi osti saappaat ja sukat kadun kerjäläismiehelle ja laittoi vielä itse ne hänen jalkaansa.
Tällä esimerkillä tulee olemaan suuri vaikutus.
Hyviä uutisia
5
98
Vastaukset
Heippa! Hyvän voi laittaa aina kiertämään.. Yksi tuttava,tottui näkemään yhtä laitapuolen miestä usein..Kun ei näkynyt,kyseli muilta,että onko jotain sattunut..Mies oli joutunut sairaalaan.. No tuttavahan meni sairaalaan katsomaan ,herkut mukanaan.. Hienosti tehty ja varmasti yllätys..Kerran tässä syksyllä sattui bussissa: Vanhempi nainen oli tulossa bussiin ja ei saanut sateen suojaansa kiinni,heitti penkille ..Bussikuski sanoi; "Eihän nyt hyvää suojaa tuonne jätettä",meni hakemaan ja sai sen kiinni.. Oli ystävällistä. Kaikkea, odottamatonta ,hyvää tapahtuu. Mikä estää meitä jakamasta sitä. Ilonpisaroita tiellenne! t.Irkku
Hyviin uutisiin kuului marraskuussa ratkennut USA:n presidentinvaalitulos, että Obama sai jatkaa vielä toisen kauden. Ehkä se tuo hiukan vakautta maailman rauhantilaan.
Hyviä talousuutisia kuuluu jo EU:n sisältäkin. Saksan talous on nousemassa merkkiseksi. Sen talousihme on kyllä toiselta puolelta arvelluttava.
Sanotaan, että sen talousmenestys on ostettu yhä kasvavan köyhän kansanosan kustannuksella.
Hyvä mutta toimiva wanha toimiva tosiasia on että talvipäivänseisaus 21.12 lähestyy, ja tämä puuduttava pimeän lisääntyminen pysähtyy.- Makriina ek
Iloitkaamme siitäkin, että Suomi ei pudonnut AAA-luokituksestaan, sanoivat uutiset äsken.
Velkamme on kohtuullinen ja eläkerahastot hyvin hoidettu, kuulemma.
Pakkasta vaan on ihan liian kanssa. Toivottavasti ei amerikoissa näin paljon, kyllä sillä kodittomalla varpaat palelisivat täällä.
- jäänlukutaito
Muistelen netistä lukeneeni USA:n pohjoisten osavaltioden hirmuisesta lumiennätyksestä - yli 11 metriä saman talven aikana.
Meillä jo useampi ikämies on hukkunut heikkoihin jäihin. Olen kuullut, että saaristolaiset lahden molemmilla puolilla eivät mene jäille ilman piikkikeppiä. - onnen maa!
Vastakkaiset tapaukset tasapainottavat
tapahtumia.
http://www.youtube.com/watch?v=HU5fAGOVvEM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?904009- 262218
- 2002100
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell981820PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3791648- 1371263
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale961220Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321025Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78805