nightclub tähti "kadotti" narikasta kaksi n. 200€ takkia, seuraavana päivänä paikan omistajan kanssa asiaa selvitellen niin tuloksena oli että he eivät ole vastuussa asiakkaitten takeista, henkilökunta "muistaa" ette ole antaneet narikka lappua, todellisuudessa oltiin hakemassa takkeja annettiin lappu ja siinä narikan edessä oli jotain 30 muutakin. miksi ne takit eivät roiku siellä naulakossa edelleen. narikka vastaava väitti meille että oletta humalassa jättäneet takit kadulle, eihän meillä ole todisteita asiasta muuta ku kuitti ja se että oltiin selvinpäin.
onkohan tällainen takkien "katoaminen" yleistäkin?
nightclub tähti oulu
4
526
Vastaukset
- Tuskin TOtta
- Paska läävä se on
On totta.
- Getyourjacket
Paska läävä se on kirjoitti:
On totta.
Valitettavaa, mutta todennäköisesti totta, koska portsareitten taskustahan ne takit olisi pitänyt kustantaa, jos ravintoloitsija ei suostu maksumieheksi. Melkein olisi kannattanut soittaa poliisi paikalle selvittämään moista asiaa, niin olisi saattanut vaikka kukkaron nyörit ruveta heltiämään. Narikassa todennäköisesti on myös valvontakamerat, joiden nauhoilta näkyy sekä sisään menonne että ulos lähtönne. Järjestelmissä joita olen itse käyttänyt on ollut viikosta kahteen kestävä tallennus.
- XHy
Minulta yrittivät myös varastaa 500eur puvuntakin oulussa.
Jätin päälytakin ja puvuntakin samaan narikkaan selvinpäin ja poislähtiessä puvuntakkia ei muka ole narikassa, "olet itse hukannut tai et ole jättänytkään sitä tänne" en lähtenyt pois vaan vaadin takkini takaisin. .. pitkän odottelun jälkeen takki yht. tuotiin jostain yläkerrasta "olet jättänyt yläkertaan" en etets käynyt yläkerrassa ja olin selvinpäin.
Pitäis vaatia kirjallinen kuitti jossa narikkaan jätetyt tavarat luetellaan valokuvat lisäksi. Tosi törkeää palvelua ainakin oulussa. Myyvät varmaan "kadotetut tavarat"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731