nightclub tähti "kadotti" narikasta kaksi n. 200€ takkia, seuraavana päivänä paikan omistajan kanssa asiaa selvitellen niin tuloksena oli että he eivät ole vastuussa asiakkaitten takeista, henkilökunta "muistaa" ette ole antaneet narikka lappua, todellisuudessa oltiin hakemassa takkeja annettiin lappu ja siinä narikan edessä oli jotain 30 muutakin. miksi ne takit eivät roiku siellä naulakossa edelleen. narikka vastaava väitti meille että oletta humalassa jättäneet takit kadulle, eihän meillä ole todisteita asiasta muuta ku kuitti ja se että oltiin selvinpäin.
onkohan tällainen takkien "katoaminen" yleistäkin?
nightclub tähti oulu
4
490
Vastaukset
- Tuskin TOtta
- Paska läävä se on
On totta.
- Getyourjacket
Paska läävä se on kirjoitti:
On totta.
Valitettavaa, mutta todennäköisesti totta, koska portsareitten taskustahan ne takit olisi pitänyt kustantaa, jos ravintoloitsija ei suostu maksumieheksi. Melkein olisi kannattanut soittaa poliisi paikalle selvittämään moista asiaa, niin olisi saattanut vaikka kukkaron nyörit ruveta heltiämään. Narikassa todennäköisesti on myös valvontakamerat, joiden nauhoilta näkyy sekä sisään menonne että ulos lähtönne. Järjestelmissä joita olen itse käyttänyt on ollut viikosta kahteen kestävä tallennus.
- XHy
Minulta yrittivät myös varastaa 500eur puvuntakin oulussa.
Jätin päälytakin ja puvuntakin samaan narikkaan selvinpäin ja poislähtiessä puvuntakkia ei muka ole narikassa, "olet itse hukannut tai et ole jättänytkään sitä tänne" en lähtenyt pois vaan vaadin takkini takaisin. .. pitkän odottelun jälkeen takki yht. tuotiin jostain yläkerrasta "olet jättänyt yläkertaan" en etets käynyt yläkerrassa ja olin selvinpäin.
Pitäis vaatia kirjallinen kuitti jossa narikkaan jätetyt tavarat luetellaan valokuvat lisäksi. Tosi törkeää palvelua ainakin oulussa. Myyvät varmaan "kadotetut tavarat"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860