nightclub tähti "kadotti" narikasta kaksi n. 200€ takkia, seuraavana päivänä paikan omistajan kanssa asiaa selvitellen niin tuloksena oli että he eivät ole vastuussa asiakkaitten takeista, henkilökunta "muistaa" ette ole antaneet narikka lappua, todellisuudessa oltiin hakemassa takkeja annettiin lappu ja siinä narikan edessä oli jotain 30 muutakin. miksi ne takit eivät roiku siellä naulakossa edelleen. narikka vastaava väitti meille että oletta humalassa jättäneet takit kadulle, eihän meillä ole todisteita asiasta muuta ku kuitti ja se että oltiin selvinpäin.
onkohan tällainen takkien "katoaminen" yleistäkin?
nightclub tähti oulu
4
597
Vastaukset
- Tuskin TOtta
- Paska läävä se on
On totta.
- Getyourjacket
Paska läävä se on kirjoitti:
On totta.
Valitettavaa, mutta todennäköisesti totta, koska portsareitten taskustahan ne takit olisi pitänyt kustantaa, jos ravintoloitsija ei suostu maksumieheksi. Melkein olisi kannattanut soittaa poliisi paikalle selvittämään moista asiaa, niin olisi saattanut vaikka kukkaron nyörit ruveta heltiämään. Narikassa todennäköisesti on myös valvontakamerat, joiden nauhoilta näkyy sekä sisään menonne että ulos lähtönne. Järjestelmissä joita olen itse käyttänyt on ollut viikosta kahteen kestävä tallennus.
- XHy
Minulta yrittivät myös varastaa 500eur puvuntakin oulussa.
Jätin päälytakin ja puvuntakin samaan narikkaan selvinpäin ja poislähtiessä puvuntakkia ei muka ole narikassa, "olet itse hukannut tai et ole jättänytkään sitä tänne" en lähtenyt pois vaan vaadin takkini takaisin. .. pitkän odottelun jälkeen takki yht. tuotiin jostain yläkerrasta "olet jättänyt yläkertaan" en etets käynyt yläkerrassa ja olin selvinpäin.
Pitäis vaatia kirjallinen kuitti jossa narikkaan jätetyt tavarat luetellaan valokuvat lisäksi. Tosi törkeää palvelua ainakin oulussa. Myyvät varmaan "kadotetut tavarat"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3702864SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662294Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781959Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis691610- 1401552
- 691159
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021029Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264965Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li9946- 39821