nightclub tähti oulu

niiiin

nightclub tähti "kadotti" narikasta kaksi n. 200€ takkia, seuraavana päivänä paikan omistajan kanssa asiaa selvitellen niin tuloksena oli että he eivät ole vastuussa asiakkaitten takeista, henkilökunta "muistaa" ette ole antaneet narikka lappua, todellisuudessa oltiin hakemassa takkeja annettiin lappu ja siinä narikan edessä oli jotain 30 muutakin. miksi ne takit eivät roiku siellä naulakossa edelleen. narikka vastaava väitti meille että oletta humalassa jättäneet takit kadulle, eihän meillä ole todisteita asiasta muuta ku kuitti ja se että oltiin selvinpäin.

onkohan tällainen takkien "katoaminen" yleistäkin?

4

534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin TOtta
      • Paska läävä se on

On totta.

• Getyourjacket
        Paska läävä se on kirjoitti:

On totta.

Valitettavaa, mutta todennäköisesti totta, koska portsareitten taskustahan ne takit olisi pitänyt kustantaa, jos ravintoloitsija ei suostu maksumieheksi. Melkein olisi kannattanut soittaa poliisi paikalle selvittämään moista asiaa, niin olisi saattanut vaikka kukkaron nyörit ruveta heltiämään. Narikassa todennäköisesti on myös valvontakamerat, joiden nauhoilta näkyy sekä sisään menonne että ulos lähtönne. Järjestelmissä joita olen itse käyttänyt on ollut viikosta kahteen kestävä tallennus.

• XHy

Minulta yrittivät myös varastaa 500eur puvuntakin oulussa.
      Jätin päälytakin ja puvuntakin samaan narikkaan selvinpäin ja poislähtiessä puvuntakkia ei muka ole narikassa, "olet itse hukannut tai et ole jättänytkään sitä tänne" en lähtenyt pois vaan vaadin takkini takaisin. .. pitkän odottelun jälkeen takki yht. tuotiin jostain yläkerrasta "olet jättänyt yläkertaan" en etets käynyt yläkerrassa ja olin selvinpäin.
      Pitäis vaatia kirjallinen kuitti jossa narikkaan jätetyt tavarat luetellaan valokuvat lisäksi. Tosi törkeää palvelua ainakin oulussa. Myyvät varmaan "kadotetut tavarat"....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10609
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5100
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2301
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      106
      2103
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      2006
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1134
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1081
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe