haluisin kyseisistä malleista vähä tietoo niiltä joilla kokemusta niistä on. eli kevarii oon hankkimassa, nyt pitäs enää päättää, onks se enduro vai kyykky ja viel mikä malli.. help me.
nsr? xr?
9
994
Vastaukset
- NSR
NSR
- honda 1
ehdottaisin et rs ...
- Toni
honda 1 kirjoitti:
ehdottaisin et rs ...
Ei kumpikaa..osta cagiva se on paras:P
- NSR
Toni kirjoitti:
Ei kumpikaa..osta cagiva se on paras:P
CAGIVA KIIHTYY LAISKITEN.
- honda 1
NSR kirjoitti:
CAGIVA KIIHTYY LAISKITEN.
hmm ostappa cagiva mito tai sitte aprilia rs älä mitään nsr:rää mut jos oot pieni kokonen niin älä osta rs:ää osta cagiva mito!!! tai sitte jos oot se pieni kokonen ja sen ei välttämät tartte olla kaks tahtinen nii osta honda cbr!!! mut älä mitään näsäriä osta !!!
- Tyttö88
honda 1 kirjoitti:
hmm ostappa cagiva mito tai sitte aprilia rs älä mitään nsr:rää mut jos oot pieni kokonen niin älä osta rs:ää osta cagiva mito!!! tai sitte jos oot se pieni kokonen ja sen ei välttämät tartte olla kaks tahtinen nii osta honda cbr!!! mut älä mitään näsäriä osta !!!
oon kuullu cbr:stä aika huonoja kokemuksii toisin ku nsr:stä. mites cbr kulkee ku 11kW täys?
- jaBa
Tyttö88 kirjoitti:
oon kuullu cbr:stä aika huonoja kokemuksii toisin ku nsr:stä. mites cbr kulkee ku 11kW täys?
nsr sen olla pitää...sain kesän alussa -98 nsr:rän oon tykänny siitä oon kokeillu muatakin pyöriä mut tuohon pyörään kiihdyin todella hyvä ajettavuus....cbr takapainoitettu paska....vääntoo löytyy enemmän mutta ...mut se on niiGu vakio nsr ei kule sen enempää....osta nsr se on yli voimasesti paras...
- josse
jaBa kirjoitti:
nsr sen olla pitää...sain kesän alussa -98 nsr:rän oon tykänny siitä oon kokeillu muatakin pyöriä mut tuohon pyörään kiihdyin todella hyvä ajettavuus....cbr takapainoitettu paska....vääntoo löytyy enemmän mutta ...mut se on niiGu vakio nsr ei kule sen enempää....osta nsr se on yli voimasesti paras...
ota ehottomasti aprilia rs se on nopein tai sit cagiva mito ,hondat on hitaita.
- PIIKKIsika
josse kirjoitti:
ota ehottomasti aprilia rs se on nopein tai sit cagiva mito ,hondat on hitaita.
Ostatpa minkä tahansa piikin ni kyl sillä iha tarpeeks kovaa pääsee. Siis jos liikenne sääntöjä noudattaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01300- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard0830Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8823