Miten kotikadun loppuminen vaikuttaa elämäänne ?

Polttaa kotikatu....

Minulla on jotenkin tyhjä olo . Tuskin jaksan joulua valmistella.

18

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1943

Siinä tuleekin Sulle helppo joulu, jätä valmistelematta. Ei se suuri katastrofi olisi. Katsele vanhoja jaksoja YLE AREENALTA. Mulle ei merkitse mitään sarjan loppuminen. Alussa se oli hyvä sarja, mutta vesittyi aikaa myöten.

• meeriamanda

Ei mitekään vaikuta minuun, en ole seurannut ko. ohjelmaa.

• ????

Oletko tupakkalakossa?

• Kuten sarjan alkukin, ei yhtään mitenkään.
      Sarja ei kiinnosta fiksuja ihmisiä.
      Turha lyödä asiasta isoa rumpua.
      H.

• Tykkään kaljuista.

Näyttelöökö J. Virtanen muissa sarjoissa , vai onko hän Kaupunginteatterissa.

• Pääsin irti siitä sarjasta jo ajat sitten kun meni tosi oudoksi.
      Joulun valmistelusta ei kannata olla huolissaan, se tulee ja menee.

• k/k

Olen huomannut hyvän imitaattorin näyttelevän sarjassa,muuten en asiasta tierä.
      Olen siin onnellises asemas et sarjat ei määräile mun ajan käyttöö.

• Olen monista k/k:n kommenteista oppinut, että ajankäyttö on ihmisen käres, ei isommaaas...
        Jos nyt ei ilmastoa lasketa mukaan.
        Lehtitedoista olen huomannut meriläisen, aikasti nätti tyttö, vanhanakin.
        Sopis meiränkin kotikadulle...hyvin aurattuna:)

H.

• ei riitä ymmärrys

aika erikoista jos elämä on siinä mallissa että joku tv-sarja vaikuttaa jaksamiseen, kannattaisikohan hankkia oma elämä

• aloittaja.

'ei riitä ymmärrys'

Tämä on minun elämä, olen saanut sen lahjaksi.

EN MINÄ OLE ELÄMÄÄNI HANKKINUT.

• joskus katsellut

:D ei haittaa yhtikäs yhtään, vaikka koko sarjaa ei olisi ikinä telkusta tullutkaan.

• "joskus katsellut"

Kauanpa kesti, ennenkuin huomasit minne päin aloituksen kommentit kallistuu...
        H.

• Onnimannilla omena

Pilajuttu tietysti, en jaksa uskoa, että oikeasti jonkun elämään Kotikadun päättyminen toisi muutosta ollenkaan. Itse asiassa odotan innolla, mitä uutta tulee tilalle.

Lopettamispäätös oli ihan oikea. Se olisi pitänyt tehdä jo vuosia sitten, jotta näyttelijät eivät olisi leipääntyneet ja sarjan kirjoitajat tylsistyneet. Näin tapahtui sarjan loppuvuosina - Suomi on muuttunut enemmän kuin sarjassa muututaan. Tietysti katsojatkin ovat muuttuneet, vaikka osa ei sitä itse halua myöntää. Nyt on parasta katsella aitoja kotikatuja,siellä tapahtuu aina ja jatkuvasti.

• No ei sitten suuntaan taikka toiseen.

• friikka

Ei mitenkään. Turhan kauan tekohengitetty sarja, jossa monta roolia, jotka pikakelaan.

Alkuun odotin sarjaa, nykyisin en edes muista.

Yksi näyte siitä, kuinka naurettavan teeskenneltyä TV on. Ihminen saa loukkaantua päänsä kainaloon, ja kohta on taas balettitanssija.

• Pirre*

Narraat..et ole tosissasi..he..

p.s. miun elämääni kys ohjelma ei ole kuulunut enää vuosiin..ei sitä vatkaamista jaksanut..enää, mutta "muutaman" vuoden sarja oli miunki suosikki..

• Uus yritys. Ei mitenkään. Loppuosan jaksot jäi muutenkin näkemättä. Ei enää kiinnostanut. Samoin käy muidenkin pitkään kestäneiden sarjojen kanssa.

• uskovainen.

nim " ei riitä ymmärrys"

Älä kaiva itsellesi riskikuoppaa. Elämää ei itse hankita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5368
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2484
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1259
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1075
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      957
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      934
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      812
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      784
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      53
      747
    Aihe