Miten kotikadun loppuminen vaikuttaa elämäänne ?

Polttaa kotikatu....

Minulla on jotenkin tyhjä olo . Tuskin jaksan joulua valmistella.

18

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1943

      Siinä tuleekin Sulle helppo joulu, jätä valmistelematta. Ei se suuri katastrofi olisi. Katsele vanhoja jaksoja YLE AREENALTA. Mulle ei merkitse mitään sarjan loppuminen. Alussa se oli hyvä sarja, mutta vesittyi aikaa myöten.

    • meeriamanda

      Ei mitekään vaikuta minuun, en ole seurannut ko. ohjelmaa.

      • ????

        Oletko tupakkalakossa?


    • Kuten sarjan alkukin, ei yhtään mitenkään.
      Sarja ei kiinnosta fiksuja ihmisiä.
      Turha lyödä asiasta isoa rumpua.
      H.

      • Tykkään kaljuista.

        Näyttelöökö J. Virtanen muissa sarjoissa , vai onko hän Kaupunginteatterissa.


    • Pääsin irti siitä sarjasta jo ajat sitten kun meni tosi oudoksi.
      Joulun valmistelusta ei kannata olla huolissaan, se tulee ja menee.

    • k/k

      Olen huomannut hyvän imitaattorin näyttelevän sarjassa,muuten en asiasta tierä.
      Olen siin onnellises asemas et sarjat ei määräile mun ajan käyttöö.

      • Olen monista k/k:n kommenteista oppinut, että ajankäyttö on ihmisen käres, ei isommaaas...
        Jos nyt ei ilmastoa lasketa mukaan.
        Lehtitedoista olen huomannut meriläisen, aikasti nätti tyttö, vanhanakin.
        Sopis meiränkin kotikadulle...hyvin aurattuna:)

        H.


    • ei riitä ymmärrys

      aika erikoista jos elämä on siinä mallissa että joku tv-sarja vaikuttaa jaksamiseen, kannattaisikohan hankkia oma elämä

      • aloittaja.

        'ei riitä ymmärrys'

        Tämä on minun elämä, olen saanut sen lahjaksi.

        EN MINÄ OLE ELÄMÄÄNI HANKKINUT.


    • joskus katsellut

      :D ei haittaa yhtikäs yhtään, vaikka koko sarjaa ei olisi ikinä telkusta tullutkaan.

      • "joskus katsellut"

        Kauanpa kesti, ennenkuin huomasit minne päin aloituksen kommentit kallistuu...
        H.


    • Onnimannilla omena

      Pilajuttu tietysti, en jaksa uskoa, että oikeasti jonkun elämään Kotikadun päättyminen toisi muutosta ollenkaan. Itse asiassa odotan innolla, mitä uutta tulee tilalle.

      Lopettamispäätös oli ihan oikea. Se olisi pitänyt tehdä jo vuosia sitten, jotta näyttelijät eivät olisi leipääntyneet ja sarjan kirjoitajat tylsistyneet. Näin tapahtui sarjan loppuvuosina - Suomi on muuttunut enemmän kuin sarjassa muututaan. Tietysti katsojatkin ovat muuttuneet, vaikka osa ei sitä itse halua myöntää. Nyt on parasta katsella aitoja kotikatuja,siellä tapahtuu aina ja jatkuvasti.

    • No ei sitten suuntaan taikka toiseen.

    • friikka

      Ei mitenkään. Turhan kauan tekohengitetty sarja, jossa monta roolia, jotka pikakelaan.

      Alkuun odotin sarjaa, nykyisin en edes muista.

      Yksi näyte siitä, kuinka naurettavan teeskenneltyä TV on. Ihminen saa loukkaantua päänsä kainaloon, ja kohta on taas balettitanssija.

    • Pirre*

      Narraat..et ole tosissasi..he..

      p.s. miun elämääni kys ohjelma ei ole kuulunut enää vuosiin..ei sitä vatkaamista jaksanut..enää, mutta "muutaman" vuoden sarja oli miunki suosikki..

    • Uus yritys. Ei mitenkään. Loppuosan jaksot jäi muutenkin näkemättä. Ei enää kiinnostanut. Samoin käy muidenkin pitkään kestäneiden sarjojen kanssa.

    • uskovainen.

      nim " ei riitä ymmärrys"

      Älä kaiva itsellesi riskikuoppaa. Elämää ei itse hankita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe