Minkä kokoisia teidän keskikokoiset villakoiran pennut ovat olleet n. 6 kk ikäisenä? Missä vaiheessa kasvu on lakannut?
Keskikokoisen villakoiran koko?
3
2130
Vastaukset
- koirkoir
Talouden isompi uros ollut n. 6kk:n ikäisenä n. 42cm ja toinen ehkä 37cm, jos nyt oikein muistan. Korkeutta isommalle tuli vielä useampi sentti lisää, nuoremmalle myöskin, mutta ei ne 8kk:n jälkeen kyllä enää hirveämmin kasvaneet (nyt ovat siis n. 45cm ja n. 39-40cm). Paino lisääntyi pikkuhiljaa jonnekin parin ikävuoden tienoille ja sen jälkeen on pysynyt aika hyvin samoissa, pientä heittelyä, ei paljoa.
- villi2
Minulla on nyt 10 kk.ikäinen aprikoosi keskari villis.säkä noin 40cm .6kk ikäisenä noin 38-39cm.painaa noin 6kg nyt..kovin on nirso syömään.
- kertokaa!
kumpi olis keskikokoiseks villakoiraks parempi, uros vai narttu? oon nähny ja kuullu uroksista, jotka on TODELLA kilttejä ja ihania, kun taas nartuista en mitään. joskus jotain että nartut ois keskari villiksenä joteski huonompia.. haukkuherkkiä ja tommosta...
en vaa jostai syystä oikee pidä kaikista uroksista, koska niillä hyvin usein on ollut mm. koulutus vaikeuksia ja nylkytystä. kaikilla tuttavïllani on uros(ei villakoiraa siis)... ei mistään parhaimmasta päästä
EN siis väitä, että urokset on huonompia!! ällöjä kokemuksia on vaan paljon!
ELI OLISKO KESKIKOKOISISTA VILLAKOIRA NARTUISTA NS. HYVÄÄ KOKEMUSTA???????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472