Puhuin/tilitin just äitille sen liiasta alkoholin käytöstä puhelimessa ja tuli yht äkkii outo olo... niinku kaduttas... olin suunnitellu sitä jo kauan et aion sanoo sille siitä koska tunsin et mulla on oikeus siihen, mut sit tuli tää kummalline tunne...vaik ei pitäis... en ymmärrä itteeni.. onks tää normaalii..?
mitä ihmettä..?
2
448
Vastaukset
- Mira
Onhan tuo normaalia että tuli katumus päälle.
Sitä se juuri on, oot suunnitellut sanovasi sitä ja tätä. ja sit kun olet sanonut asiasi, alat miettiä kannattiko tuo.
Ehkä parhain tapa tuossa olisi ollut se että olisit sanonut asiasi suoraan päin naamaan, etkä puhelimitse. Mutten tiedä minkänlainen tilanne sinulla on. Ehkä asut muualla kuin äitisi.
Toivottavasti äitisi ymmärsi asiasi pointin.. ja ottaa niskastansa kiinni ja yrittää parhaansa.
Jos tuo liiallinen alkoholinkäyttö on jatkunut pitkään, niin se ei ihan heti voi loppua. Äitisi tarvitsee myös paljon tukea tuttaviltaan.
Ja tosiaan, sulla on oikeus omalle äitillesi sanoa mitä mieltä olet..
Toivottavasti tilanne menee parempaan päin. - ~*Star*~
Ehkä äitis nyt ajattelee vähän laajemmin...
Sua nyt kaduttaa, muta se menee ohi. Jos äitis mahollisesti viel vähentää alkomahoolin käyttöä, ni sit sä oot vään tyytyväinen ittees.
Onnea, kun usklasit tehä ton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661