Kävin kattoon -95 mallista maxia jossa oli74kw.Eli puuttuuko siitä vaan se kuuluisa boost vai vielä jotain muutakin.Mitäköhän tommosen muuttaminen täystehoseks maksaa ja kuka niitä tekee ja mistä palikat.Pyörä kiinostaa siks että lupas niin hyvin omastani vaihdoossa.Tossa suora linkki sinne mopon myynti ilmotukseen. http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=24035
w-max kyssäri
5
1451
Vastaukset
- Rori
Taitaa siitä se boosti puuttua, "oikeassa" v-maxissa pitäisi olla 108kW. Jälkiasennusksita olen kuullut että voi tulla toimivuus ongelmia, jos ei ole asennettu oikein.
Kun laitat virran päälle niin pitäisi kuulua moottorista surinaa, kun servomoottorit ajavat magneettiventtiilit päästä päähän. Siis ne ohjaavat boostia.- kaapo
Olin kattoos toistakin maxia otteessa luki104kw ja siinä kuulu ne servomoottorien äänet.Miks tossa oli sitte 104 eikä 108 kw?Tosta boostin jälkiasennuksesta niin minkälainen juttu se oikein on mihin se asennetaan mitä se tekee ja mitä se maksaaa.Kannaattaako siis noita 74kw pyöriä edes harkita jos haluu täystehon.Aattelin vaan et onko järkevää laitaa sitä boostia sitte jälkeenpäin jos kerran toimivuus ei oo taattu.
- Jussi
Taitaa vanhan kymppitonnin ainakin ottaa se täystehoiseksi muuttaminen, mutta osta multa jo valmiiksi täystehoinen 91 maxi, tosin vaihtoa en pysty tarjoamaan. http://www.nettiauto.com/129041
- Aapo
että antavat hyvin vaihdossa, kun hintaa on saman verran kuin täystehoisessa vastaavassa pitäisi olla. Siihen kun lasket muutostyön kulut, niin arvokas 9 vuotta vanha pyörä tulee olemaan. Lisänä tulevat vielä mahdolliset ongelmat jälkiasennusboostista.
- v-pax
joo itsellä V-Max -98 jossa 103 kw joten eritehoisia on monta.... eli johtunee pakoputkistosta?
ei käytännön merkitystä kunhan ei osta "euroopan-mallia" jossa siis tuo 73-74 kw ja v-boost putkisto läpät ohjain puuttuu ja nokat eri eli pienemmmät aukioloajat ja ehkä nostot ...ja suuttimet pienemmät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419