Aloitin kuluvalla viikolla vuokratyöfirman kautta s-ryhmän kassoilla ja käsitykseni mukaan eniten vuoroja tulen tekemään Prismoissa. Nyt kahden päivän työkokemuksen ja näitä edeltäneen kolmetuntisen kassaharjoittelun olen edelleen aika pihalla kaikissa ns erikoistilanteissa. Avun kysymisestä ei loppujen lopuksi ole paljoa apua, koska joku toinen myyjä vain tulee ja korjaa tilanteen, enkä näin kyllä tule ikinä oppimaan korjauksia ja kassajärjestelmää itse. Eli te kaikki Prisman tai s-ryhmän kassat voitteko antaa vinkkiä, siitä mitä näppäimiä kassasta painelemalla pystyn tekemään nämä:
1. avaan vahingossa kassan vaikka asiakas maksaa kortilla (ilmeisesti pitää perua kuitti ja korjailla tiedot kassalle ja ottaa sitten uusi kortti mutta miten?)
2. asiakas haluaa maksaa osan tuotteista käteisellä osan kortilla
3. poistamaan jo kuitille tullee tuotteen jos olen sen jälkeen jo vetänyt koodeja muista tuotteista eli miten mitätöin ns välistä
4. miten mitätöin koko kuitin eli siis jos esim. alkoholia ostanut asiakas ei löydä henkkareita ja osto jää tekemättä?
ainakin näihin kaipailisin apuja eli jotain osviittaa siitä, mitä näppäimiä painelemalla selviän näistä :) kiitos
Prisman kassa
apua tarvitaan
2
120
Vastaukset
- apua tarvitaan
ja mitenköhän tämä tänne tuli XD
- hmmm3
No, taitaa olla joku kauppakorkean bimboista päässyt työelämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972