Hei, olemme olleet kiltin miehen kanssa vajaan vuoden. Pidän hänestä kyllä, mutta ongelma on hänen juominen. Olen siitä puhunut, mutta hän muuttuu mykäksi. Onko tähän tulossa apua ja mikä on meidän tulevaisuutemme?
Keskiyö
1
55
Vastaukset
Hei
ongelma ei ehkä ole alituinen juominen, vaan ajoittainen huono käyttäytyminen juodessa, koska hän ei tunne omaa rajaansa. tuo on minun nähdäkseni pysyvä haitta hänen luonteessaan.
alkoholi ei sovi hänelle ollenkaan, koska hän ei osaa nauttia sitä pienissä määrissä. se on samalla sitä vanhaa suomalaista juomakulttuuria.
sinulla on kyllä muuten hyvä olla hänen kanssaan, jopa rahassa teillä on onnea yhdessä. tämä on ainoastaan sinusta kiinni, miten sinä voit tämän asian kanssa elää.
tulevaisuus hänen kanssaan olisi taloudellisesti turvattua, mutta siihen liittyisi silloin tällöin rankempiakin juomakausia. varsinkin kun ikää tulee. minkä valitset, sen kanssa sinä sitten elät. en tahdo vaikuttaa päätökseesi, koska rakastat häntä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402