paljonkohan on 6kk ikäisen urosnöffin paino???? meidän herra painaa 36 kg. onkohan liikaa????
paljonko painaa???
3
1184
Vastaukset
- kati
Omani taisi painaa suunilleen sa,an verran,mutta kilothan eivät välttämättä mitään kerro.Itse olen omieni kohdalla luottanut eniten sormi tuntumaan.Jos kylkiluut tuntuu hyvin on ok.Ja muistathan seurata pennun jalkoja,että pysyisivät suorina.
- Piia
Meillä landseer-uros painoi tuolloin varmaan samoja luokkia... Tällä hetkellä 8kk ja painoa n. 50kg. Ei olla punnitettu viime aikoina.
En usko, että liikaa. Hyvä vinkki on tsekata, että kylkiluut tuntuu käden alla kyljistä kokeillessa. Silloin pentu on hyvässä kunnossa eikä raajat pääse vääntymään. - yks vaan
on se ihan hyvä paino. meidän nöffi (uros) painoi silloin vähän enemmän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666