Millainen yhdistelmä tuollainen mahtaa olla? Tuttavani ovat teettämässä tuollaisesta yhdistelmästä pentuja ja kehuivat että tulee niiiiin hyviä metsästyskoiria. Myöhemmin tulin ajatelleeksi että eikös lapinporokoira ole ihan paimentamiseen jalostettu eikä suinkaan metsästykseen? Harmi etteivät tulleet maininneeksi tuosta pennuttamisesta ennen kuin olivat käyneet koiran astuttamassa, tässä maailmassa kun on noita sekarotuisia jokakodinkiertäjiä ihan riittävästi...
karjalankarhukoira+lapinporokoira mix
3
286
Vastaukset
totta, kodinvaihtajia on joka foorumi pullollaan.
Lapinkoirat ovat olleet aikoinaan monikäyttöisiä koiria, nykyisen luokittelun ja tiukan lokeroinnin myötä välillä unohtuu mihin kaikkeen joitain rotuja on muinoin käytetty. Puhdaskin lapinkoira voisi toimia oikein hyvin vaikka metsälintujen metsästämisessä ja haukkumisessa, eli yhdistelmästä voi kyllä tulla oikein hyviä metsästyskoiria. Mutta löytyykö sekarotuisille tarpeeksi harrastavia koteja, on eri asia....- Juuuhup
Aktiiviselle lenkkeilijälle tai esim. koirajuoksuun (canicross) voisivat olla oivia. Vaan aktiivinen yhdistelmä tulee kyllä olemaan :)
Metsälle ja lenkille ;) - astervsdsdfgserg
Jos kummankaan koiran omistaja on virallinen kasvattaja, niin ilmoitus vaan Kennelliittoon ja äkkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482