harley-davidson huoltoa

että näin

Turku SGN

MUlla 2006 Dyna. Voimansiirrosta kuului muutama kolaus. Olin kuitenkin "onneksi" muutaman km päässä SGN-korjaamolta. Pyörän käyntiääniä kuunneltiin pihalla ja sanottiin: voit ajaa? Ajoin pari km ja uudet kolinat, vedon ollessa päällä. Takaisin. Nyt otettiin vastaan. Muutaman päivän kuluttua menin katsomaan, mitenkä hommat etenee. Toinen huoltomies istuu pyörän päällä ja toinen runnoo 2 metrisellä jatkovarrella kun eivät saa jotakin mutteria auki. Haukkuvat muita asentajia, et väänetty liian piukkaan. Kone ei varmuudella ole aiemmin ollut auki. Itse olen ajanut 10th nykyiseen 40th:een. Hakevat naapurin korjaamolta lainalsi isomman pulttipyssyn ja mutteri avautuu. Seuraavana päivänä ilmoitetaan pyörän olevan kunnossa. Ajettuani 50m koneesta kuuluu kolinaa ja latausvalo palaa. Pyörä välittämästi takaisin. En keskustele muuta kuin ilmoitan, ettei kunnossa. Käyn sen verran kierroksilla, että parempi olla puhumatta! Seuraavana päivänä soitetaan, että kaksi eri henkilöä koeajanut, eikä mitään vikaa? Saattaa kuitenkin johtua siitä, että olen 10kg painavampi, kuin koeajajat?? Henkisesti väännetään kättä ja kk kuluu. Kone avataan ja laturi täysin rikkoutunut; 8:sta pultista 6 poikki ja käämit täysin rispautuneet. Miten ihmeessä nämä ei koeajat ko. ongelmaa havainneet. Seliteltiin, että erikoinen sattuma, et kaksi vikaa samanaikaisesti päällä? Laturi toiminut täysin moitteettomasti tähän asti. Nostin asiasta melkoisen metelin ja kieltäydyin jälkimmäistä korjausta maksamasta. Soittelivat Euroopan maahantuontiin (Oxford?), mistä kerrottin, et kyseisen mallin ko. osissa ollut ongelmia. He maksavat jälkimmäisen korjauksen, kunhan saavat rikkoontuneet osat. Mikähän lienee totuus?? itse en kyseiseen firmaan astu jalallanikaan!! Vaik olis loppuunmyynti, mikä lienee seuraava tapahtuma. Onneksi Turuust tai ainakin lähistöltä löytyy asiantuntevia pajoja!

7

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no niin

harley-davidson valtuutetu jälleenmyyjä ja huolto.
      eipä kovin vakuuttavaa toimintaa kyseiseltä firmalta.
      kyllä pitää olla sen verran munaa että kehtaa tunnustaa jos ehjääminen meni reisille.

• Laturi vaan....

Vian paikallistaminen joskus aika haastavaa sen tietää kaikki moottoreiden kanssa puljanneet.. Se teetättää kotitallissa ja ammattipajalla.

• kokeiltu on

joo luulis että kun ostat kalliin pyörän että sais kanssa sen mukaista palvelua ja paskat.
      ei niitä kiinnosta...rahat pois meininki.

• Niin no

luulis saavan tolla rahalla hyvän pyöränkin,mutta öh onhan siinä sitä fiilistä mitä ei vaan osaa selittää.

• voi j..

uuden pyörän ostaneena voisin sanoa että en enää osta kys, liikkeestä uutta pyörää osta oli se sen verran hassussa kunnossa kun hain sen astinlaudat vinossa ,tanko vinossa,likainen(pölyinen) peilit miten sattuu ym. eikä maksanut n.30te

• Vähän ajettu

Eí noin vähän ajetussa, matalaviritteisessä customissa pitäisi olla vielä vikaa. Suosittelen kääntymään maahantuojan ja sitä kautta valmistajan puoleen, vaikka takuuaika onkin mennyt umpeen. Uskoisin, että laittavat uuden koneen sulle takuuseen ihan jo maineen vuoksi.

• Heheh maineen

Minkä maineen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2195
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      16
      1214
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1158
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    7. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      989
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      253
      877
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe