Vessassa käynti

Mymmeli

Hölmö kysymys mutta kiinnostaa tietää, miten käytte tampaxin kanssa vessassa? Vaihdatteko joka kerta vai miten teette? =)

6

3209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummeli

Tottakai jos kakin, pakkohan se on sieltä heti ensimmäiseksi ulos repiä, kun tulee muutenkin äheltäessä.

Jos vain virtsaan, ja jos on bidesuihku, niin huuhtelen hävyn ja tamponinnarun jos tamponi on ollut paikoillaan vasta muutaman tunnin. Maksimiaikahan on vissiin semmoista 6 t, minkä jälkeen kannattaa jo ehdottomasti vaihtaa vaikka olisi niukka vuoto.

• Tyttö

Vaihda ihmeessä tamponi joka kerta kun käyt vessassa. Meinaan se valkonen pötkylä imee pissiä pissittäessä.
        On ainakin siten hygieenisempää ja puhtaampaa.

• Mummeli
        Tyttö kirjoitti:

Vaihda ihmeessä tamponi joka kerta kun käyt vessassa. Meinaan se valkonen pötkylä imee pissiä pissittäessä.
        On ainakin siten hygieenisempää ja puhtaampaa.

En usko, sillä virtsasuihkuhan suuntautuu ulospäin, ja jos nopeasti huuhtelee narun, niin ei se virtsa siitä ehdi minnekään ylöspäin lähteä.

Mutta aika harvoin yleensä käyn asialla vaihtamatta enivei, sillä minua pissattaa varsin harvoin, ja yleensä onkin jo tamponin vaihtoaika kun vessaan menen... :)

• tyty

Isolle hädälle jos vessaan menee niin sitten on kyllä pakko ottaa tamponi pois, kun tosiaan joka tapauksessa ponnistellessa alkaa valua alaspäin.

Pissalle menen tamponin kanssa niin, että ensin otan toiseen käteen valmiiksi sopivan määrän vessapaperia ja sitten toisella kädellä otan narun päästä kiinni ja nostan narun ihan ylös ja taakse (kohti peppua siis). Sitten vaan lorottelen iloisesti. Pissasuihku ainakin mulla osuu yleensä aika etuviistoon ja sitä suuntausta voi vielä lisätä nojautumalla vähän eteenpäin. Sitten pissasuihkun just loppuessa äkkiä pyyhkäisen paperilla ja näin estän etteivät ne viimeiset tipatkaan valu ihoa pitkin emättimeen päin eli osu naruun. Vuosia on toiminut tämä tekniikka erinomaisesti. Jää naru ihan kuivaksi eikä pääse pissit nousemaan sitä pitkin ylös :)

Itse asiassa noista ongelmista olen juuri pääsemässä eroon ja tekin pääsette, jos hommaatte kuukautiskupin. Se on eräänlainen silikoninen tai lateksinen kuppi, joka asetetaan emättimeen ja kuukautisveri kerääntyy siihen. Kuppi sitten vain tyhjennetään sopivin väliajoin. Väliajat voivat olla paljon pidempiä kuin tamponilla, kupin voi jättää sisälleen jopa yöksi! Kupilla ei myöskään ole TSS:n vaaraa yhtä paljon kuin tamponeilla, koska kuukautiskuppi ei kuivata emätintä. Lisätietoa kuukautiskupeista/kerääjistä löydätte sekä tämän palstan vanhoista viesteistä, että kirjoittamalla Googleen Divacup, Mooncup tai The Keeper. :)

• Mymmeli

Nyt kaikki taisivat luulla, että olen aloittelija menkkojen suhteen, mutta nöy nöy olen saanut "nauttia" menkoista jo 8 vuotta, halusin vaan tehdä pikku gallupin :) Itse teen Tytyn kanssa samalla lailla, heh

• menkkahirviö

Tulin vaan suoraan lähimpään palstaan kirjoittamaan ;)

Ette kyllä arvaakkaan sitä ilon määrää kun yökyläillessänne /serkun/ luona heräätte aamulla sellaiseen ihanaan verilammikkoon. :)) Oi että kuinka ihanat puhtaanvalkoiset lakanat serkullani olikaan, joka muuten nukkui vieressäni vuodesohvalla.

Tottahan toki heräsin häntä aiemmin ja jotenkin ninjailin siitä tieni vessaan. (menkat, miksi aloitte juuri nyt)
      Eihän siellä vessassa nyt mistään siteistä ollut tietoakaan. Alushousuni olivat reisiä myöden ihanassa tuoksuvassa veressä.

Tungin sitten vain vessapaperia housuun ja lähdin takaisin serkkuni huoneeseen. Hänen ilmeensä, kun tulin ovesta sisään haarat verta valuen :D oli kyllä näkemisen arvoinen...

No ei siinä vielä kaikki.. Sitten vasta alkoivat hirveät kivut yhdistettynä ripuliverikakkaan.
      Ravasin vessan ja kuoleman välillä varmaan tuhat kertaa.

Oli vain pakko soittaa kotiin, että hakevat minut pois. (Ehkä 10km matka)

muistelen tätä ilolla.. Menkat alkoi juuri :>
      Onneksi olen turvallisesti kotona 5 menkkaside paketin kanssa lukitautuneena vessaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2722
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      17
      1720
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      267
      1608
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1062
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      83
      1031
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe