Vessassa käynti

Mymmeli

Hölmö kysymys mutta kiinnostaa tietää, miten käytte tampaxin kanssa vessassa? Vaihdatteko joka kerta vai miten teette? =)

6

3065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummeli

      Tottakai jos kakin, pakkohan se on sieltä heti ensimmäiseksi ulos repiä, kun tulee muutenkin äheltäessä.

      Jos vain virtsaan, ja jos on bidesuihku, niin huuhtelen hävyn ja tamponinnarun jos tamponi on ollut paikoillaan vasta muutaman tunnin. Maksimiaikahan on vissiin semmoista 6 t, minkä jälkeen kannattaa jo ehdottomasti vaihtaa vaikka olisi niukka vuoto.

      • Tyttö

        Vaihda ihmeessä tamponi joka kerta kun käyt vessassa. Meinaan se valkonen pötkylä imee pissiä pissittäessä.
        On ainakin siten hygieenisempää ja puhtaampaa.


      • Mummeli
        Tyttö kirjoitti:

        Vaihda ihmeessä tamponi joka kerta kun käyt vessassa. Meinaan se valkonen pötkylä imee pissiä pissittäessä.
        On ainakin siten hygieenisempää ja puhtaampaa.

        En usko, sillä virtsasuihkuhan suuntautuu ulospäin, ja jos nopeasti huuhtelee narun, niin ei se virtsa siitä ehdi minnekään ylöspäin lähteä.

        Mutta aika harvoin yleensä käyn asialla vaihtamatta enivei, sillä minua pissattaa varsin harvoin, ja yleensä onkin jo tamponin vaihtoaika kun vessaan menen... :)


    • tyty

      Isolle hädälle jos vessaan menee niin sitten on kyllä pakko ottaa tamponi pois, kun tosiaan joka tapauksessa ponnistellessa alkaa valua alaspäin.

      Pissalle menen tamponin kanssa niin, että ensin otan toiseen käteen valmiiksi sopivan määrän vessapaperia ja sitten toisella kädellä otan narun päästä kiinni ja nostan narun ihan ylös ja taakse (kohti peppua siis). Sitten vaan lorottelen iloisesti. Pissasuihku ainakin mulla osuu yleensä aika etuviistoon ja sitä suuntausta voi vielä lisätä nojautumalla vähän eteenpäin. Sitten pissasuihkun just loppuessa äkkiä pyyhkäisen paperilla ja näin estän etteivät ne viimeiset tipatkaan valu ihoa pitkin emättimeen päin eli osu naruun. Vuosia on toiminut tämä tekniikka erinomaisesti. Jää naru ihan kuivaksi eikä pääse pissit nousemaan sitä pitkin ylös :)

      Itse asiassa noista ongelmista olen juuri pääsemässä eroon ja tekin pääsette, jos hommaatte kuukautiskupin. Se on eräänlainen silikoninen tai lateksinen kuppi, joka asetetaan emättimeen ja kuukautisveri kerääntyy siihen. Kuppi sitten vain tyhjennetään sopivin väliajoin. Väliajat voivat olla paljon pidempiä kuin tamponilla, kupin voi jättää sisälleen jopa yöksi! Kupilla ei myöskään ole TSS:n vaaraa yhtä paljon kuin tamponeilla, koska kuukautiskuppi ei kuivata emätintä. Lisätietoa kuukautiskupeista/kerääjistä löydätte sekä tämän palstan vanhoista viesteistä, että kirjoittamalla Googleen Divacup, Mooncup tai The Keeper. :)

    • Mymmeli

      Nyt kaikki taisivat luulla, että olen aloittelija menkkojen suhteen, mutta nöy nöy olen saanut "nauttia" menkoista jo 8 vuotta, halusin vaan tehdä pikku gallupin :) Itse teen Tytyn kanssa samalla lailla, heh

    • menkkahirviö

      Tulin vaan suoraan lähimpään palstaan kirjoittamaan ;)

      Ette kyllä arvaakkaan sitä ilon määrää kun yökyläillessänne /serkun/ luona heräätte aamulla sellaiseen ihanaan verilammikkoon. :)) Oi että kuinka ihanat puhtaanvalkoiset lakanat serkullani olikaan, joka muuten nukkui vieressäni vuodesohvalla.

      Tottahan toki heräsin häntä aiemmin ja jotenkin ninjailin siitä tieni vessaan. (menkat, miksi aloitte juuri nyt)
      Eihän siellä vessassa nyt mistään siteistä ollut tietoakaan. Alushousuni olivat reisiä myöden ihanassa tuoksuvassa veressä.

      Tungin sitten vain vessapaperia housuun ja lähdin takaisin serkkuni huoneeseen. Hänen ilmeensä, kun tulin ovesta sisään haarat verta valuen :D oli kyllä näkemisen arvoinen...

      No ei siinä vielä kaikki.. Sitten vasta alkoivat hirveät kivut yhdistettynä ripuliverikakkaan.
      Ravasin vessan ja kuoleman välillä varmaan tuhat kertaa.

      Oli vain pakko soittaa kotiin, että hakevat minut pois. (Ehkä 10km matka)

      muistelen tätä ilolla.. Menkat alkoi juuri :>
      Onneksi olen turvallisesti kotona 5 menkkaside paketin kanssa lukitautuneena vessaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe