Voitto oikealle tyypille

sfarghgjryikultöi

Ei pärjänneet sirkustaiteilijat tatuoitu marakatti eikä pallin napsauttelija, ei myöskään tampereen pissis, aidolle Suomalaiselle AKALLE jolta löytyi kaikki Suomalaisuuden merkit: Läskiä, kateutta, muiden syyttelyä ja selän takana puhumista. Ei ihme että Suomalaiset äänesti sen voittoon.

Kaiken kaikkiaan tosi tylsä kausi. Kannattais lopettaa kun ei jutut riitä.

11

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sustu

Veit kyllä sanat suusta. Ei mitään lisättävää.

• kkkkkkkk

Vitunnnn lehemä!

• stadin friidu

Teija on siis tyypillinen stadilainen muija.

• Eipä ihme hei

Ihmisten oli helppo samaistua Teijaan. Suurin osa suomalaisistahan on ylipainoisia ja tälläkin palstalla huomaa kuinka paljon ihmiset rakastavat muiden haukkumista ja kiroilua.

• Raiskio2012

No hellou vaan!
      Ihmisten oli kai helppo samaistua myös Asoon , Janikaan, Anniinaan Perttuun, Niko N ja muihin voittajiin, kun suurin osa suomalaisistahan on tai oli myös heidän kaltaisiaan...ettette nyt vain olisi Iidan sukulaisia, tuttavia tai naapureita täällä BB 2012 voittajaa Teijaa parjaamassa?

• essi 1

KATEELLISET JA HUONOT HUUTELEE!

ÄLÄ HUUTA!

• jotaintähän
        essi 1 kirjoitti:

KATEELLISET JA HUONOT HUUTELEE!

ÄLÄ HUUTA!

Näytä itse esimerkkiä ja lopeta huutaminen. Isojen merkkien käyttö on huutamista jos et sitä tiennyt.

• s+trw
        jotaintähän kirjoitti:

Näytä itse esimerkkiä ja lopeta huutaminen. Isojen merkkien käyttö on huutamista jos et sitä tiennyt.

KaNSA on ihan saatanan tyhmää. Tea olisi ollut ainakin mun mielestä se paras huumoristi.

• menee päin en mä tiärä
        s+trw kirjoitti:

KaNSA on ihan saatanan tyhmää. Tea olisi ollut ainakin mun mielestä se paras huumoristi.

Teahan oli ihan ainutlaatuinen komedienne ja humoristi. Ja viksu kaiken lisäksi. Mutta sitähän ei haettu. Viksuutta meinaan.

• tottahan tuo
        menee päin en mä tiärä kirjoitti:

Teahan oli ihan ainutlaatuinen komedienne ja humoristi. Ja viksu kaiken lisäksi. Mutta sitähän ei haettu. Viksuutta meinaan.

Rehellisesti funtsaillen Tea oli kaikkien aikojen viksuin BB-läinen. Eikun rehellisesti sanoen oli todella elegant tyttö. Ei puhunut pahaa kenestäkään ja ei puhunut mitään muutakaan tyhmää.

• d0+gtty
        tottahan tuo kirjoitti:

Rehellisesti funtsaillen Tea oli kaikkien aikojen viksuin BB-läinen. Eikun rehellisesti sanoen oli todella elegant tyttö. Ei puhunut pahaa kenestäkään ja ei puhunut mitään muutakaan tyhmää.

Tealla oli vähintäänkin hyvä huumorintaju. Miten se keksi eikä se keksinytkään se vaan oli Tea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4187
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      35
      2994
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2558
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2177
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1949
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1939
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1807
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      392
      1511
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1308
    Aihe