Takaisin kotiin

Toinen ulottuvuus

Muutin takaisin kotipaikkakunnalle, lähelle kaikkea tuttua ja enemmän turvallista ja tarvatonta. Onneksi tiedän miten asiat ovat tai ainakin ovat olleet. Klikkasin itseni internettiin, kauas pois virtuualimaailman bittiviidakkoon. Odotukseni oli, että voin rauhassa hävittää itseni kauas pois itseni ja muiden luota menemättä mihinkään ja ettei minua todellisuudessa kukaan taikka mikään ja että voin rauhassa herätä omasta sängystä. Hiljalleen kaikki virtuaalinen ja ennen kaikkea uhka alkoi muuttua todeksi.

Pidin oveani lukossa, mutta sisälle käveltiin yleisavaimella. Katsoin oikealle, mutta se vei vasemmalle. Pyysin ilmaa, mutta sain savua. Pyysin juomaa, mutta sain hiekkaa. Halusin syötävää, mutta tein nälkäkuolemaa. Halusin vapautta, mutta sain vankeutta. Pyysin lämpöä, mutta sain kylmyyttä. Halusin seuraa, mutta sain yksinäisyyttä.

Totesin, että on olemassa toinen todellisuus ja he veivät minut toiseen vähemmän turvalliseen todellisuuteen. Haluan palata takaisin omaan turvalliseen kotiin jossa minua ei uhata.

0

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
        Pieksämäki
        24
        3797
      2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
        Pieksämäki
        41
        1889
      3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
        Ikävä
        33
        1193
      4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
        Ikävä
        70
        1080
      5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
        Ikävä
        25
        1046
      6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
        Ikävä
        32
        1039
      7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
        Savonlinna
        41
        923
      8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
        Maailman menoa
        173
        841
      9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
        Sinkut
        56
        813
      10. Pub Marjuskan grillibileet

Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja
        Haapavesi
        12
        733
      Aihe