Muutin takaisin kotipaikkakunnalle, lähelle kaikkea tuttua ja enemmän turvallista ja tarvatonta. Onneksi tiedän miten asiat ovat tai ainakin ovat olleet. Klikkasin itseni internettiin, kauas pois virtuualimaailman bittiviidakkoon. Odotukseni oli, että voin rauhassa hävittää itseni kauas pois itseni ja muiden luota menemättä mihinkään ja ettei minua todellisuudessa kukaan taikka mikään ja että voin rauhassa herätä omasta sängystä. Hiljalleen kaikki virtuaalinen ja ennen kaikkea uhka alkoi muuttua todeksi.
Pidin oveani lukossa, mutta sisälle käveltiin yleisavaimella. Katsoin oikealle, mutta se vei vasemmalle. Pyysin ilmaa, mutta sain savua. Pyysin juomaa, mutta sain hiekkaa. Halusin syötävää, mutta tein nälkäkuolemaa. Halusin vapautta, mutta sain vankeutta. Pyysin lämpöä, mutta sain kylmyyttä. Halusin seuraa, mutta sain yksinäisyyttä.
Totesin, että on olemassa toinen todellisuus ja he veivät minut toiseen vähemmän turvalliseen todellisuuteen. Haluan palata takaisin omaan turvalliseen kotiin jossa minua ei uhata.
Takaisin kotiin
Toinen ulottuvuus
0
180
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231845
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301312
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet481035Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783