Ainakin oman järkeni mukaan asiallinen aloitukseni, joka sisälsi toivomukseni vaihtoehdon "aseksuaali" lisäykseksi "seksuaalinen suuntautuminen" - kohtaan poistettiin täältä Treffit uudistuu-palstalta jostain ihmesyystä..? Toinen vaihtoehto entisten neljän lisäksi olisi "muu"
Minkä itse aseksuaalina valitsen seksuaaliseksi suuntautumisekseni nyt, kun vaihtoehtona on heteroseksuaali, biseksuaali, homoseksuaali tai lesbo?
Vai ollaanko me aseksuaalit sun muut seksuaalisesti noista neljästä pääryhmästä poikkeavat liian pieni vähemmistö etsiäksemme seuraa suomi24 Treffeissä?
Näin aseksuaalina netin deittipalvelut on etenkin elämänkumppanin etsimisessä erityisen tärkeässä roolissa ja muutenkin, ainakin itselleni henkilökohtaisesti, ystävien tai harrastusseuran haussa.
Mitä jos on seksuaalisesti "muu" ja haluaa etsiä seuraa?
Ak-se
2
351
Vastaukset
Hyvä ehdotus, pidämme sen mielessä kehittäessämme palvelua.
- Psykiatrisi
Pitää hoitaa itsensä jokseenkin terveeksi ensin - sitten voi kala nykäistä ns. pyydykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764