Heipä hei käyttäjät!
Suomi24 Ylläpito keskustelee ja vastailee käyttäjien kysymyksiin jälleen tiistaina 4. joulukuuta klo 18.00-20.00 järjestettävässä ylläpidon chatissa. Chatin aiheena on tällä kertaa tuotekehitys ja keskusteluun osallistuu myös Suomi24:n tuotepäällikkö. Chat pidetään Kysy ylläpidolta -huoneessa, joka avautuu chatia varten Yhteisöt-alueen alle. Chatiin osallistuminen edellyttää rekisteröidyn nimimerkin käyttöä.
Tervetuloa mukaan keskustelemaan!
Terveisin,
Piia
Suomi24
Ylläpidon chat tiistaina 4.12.2012 klo 18-20
7
386
Vastaukset
Hei,
toisin kuin tuossa aikaisemmassa viestissä oli mainittu, tämän illan chatiin ei osallistu Suomi24:n tuotepäällikkö vaan johtaja Jarno Alastalo. Tervetuloa kaikki mukaan klo 18!
Terveisin,
Piia
Suomi24- ylläpito
Miksi kukaan ei vastaa meille, ja miksi siellä oli niin hiljaista?
Me vastaamme itse tähän ketjuun kun muut ei. Kuka hupsu antaa viruspurkki Suomi24:lle visatunnuksensa ????
Mistä näitä peeloja sikiää, ihmettelee..
Terveisin,
Suomi24
- Margit / TPLs
Lisäksi tulemme antamaan ikuisen eston chatissa JOKAISELLE joka mainitsee sanan "viestipuu"
MISSÄ ?
yritin tilata mastercardilla treffit plus palvelua itselle ja pääsin loppuun asti mutta ei veloitettu tililtä mitään? miksi ei voikkaan käyttää korttia???
Moikka miksiköhän ei ole aikoihin päässyt esim vaikka tonne keskustelu jutuun vaikka seksi puolella mun kirjautuminen näkyy ja oon sisällä mutta mun ruuu vaan lataa ja sitten kun sammutaa niin välähtää vaan muiten ja mun keskustelut kirjoita sinne mutta kuvaruudussa ei näy mitään.
koita saada selvää ei ollut oikein hyvin selitetty ..
T: loordi100- Ernest Several
Miksi runoja poistetaan palstalta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444881- 1252273
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2311942Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541404
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171