Oikein oli huonoa palvelua, kun kävin eläinkaupassa. Itse olen satunnainen kävijä ja hyvä, kun myyjä kerkisi ylipäätään huomaamaan, että kaupassa on asiakkaita, kun oli tärkeämpää puhuttavaa sisäpiiriläisen kanssa siitä, kuinka koirat olivat pärjänneet kilpailuissa ja muuta mukavaa.
Toisella kerralla alettiin utelemaan koiran rotua. Mitä se heille kuuluu, kun tiesin itse, mitä ostan! Että pääsisivät keskenään JUORUAMAAN, niinkö?
Kolmannella kerralla pääsin hädin tuskin lumimyrskyn kourista sisään kauppaan, kun myyjä juoksi ovelle vastaan ja huusi, että VOIKO HÄN AUTTAA. Näytinkö aseistautuneelta kaapparilta talvitamineissani huppu päässä, kun niin oltiin hädissään? Ei hengittää kerinnyt, kun heti oltiin kurkussa kiinni ja vaadittiin selitystä kauppaan astumiselle!
Oli siellä kaupassa muitakin 'kahvin hörppijöitä' vaan eivätpä tarjonneet minulle, vaan äkkiä oli saatava kauppa takaisin sisäpiiriläisten haltuun?!
Eläinkaupat sisäpiiriläisten hallussa?
14
131
Vastaukset
- ken ties
Eläinkauppiaat ovat ylempää rotua!
- en mene takaisin
Samaa mieltä, ainakin musteissa ja mirreissä nuoret pimut (myyjät) ovat meitä asiakkaita parempia. Viikonloppuna kävin koiralle ruokaa hakemassa, olisin tarvinnut oikeasti apua, vaan yksi seisoi siellä tiskin takana p*skantärkeän näköisenä. Meillä tuo koiruus on nirso ja kaikki ei edes sovi.
- envious97
Tai sitten olet vain vainoharhainen, ja kauppiaat vaan yrittävät olla ystävällisiä tarjotessaan apuaan.
- oi aikoja
Vihaisesti katsoi kauppias, kun en ostanutkaan mitään! Ärhentelevätkö nuorille asiakkaille?
- 3edfff
No koita päättää, haluatko sinä palvelua vai et. Kun valitat palvelusta sekä sen puutteesta. Ei taidakaan olla helppoa sinua miellyttää...
- ketä koiraa palvelee
ihmiskauppiaat on sikoja!
- 7+18
Vaika en olekkaan ell kaupasa töissä niin meillä yksi seisoo siellä kasassa kokoajan eikä lähde ollenkaan muuten palvelemaan asiakkaita . Tämä siksi että kassassa on kokoajan joku ...yhden asiakkaan kanssa kun voi helposti mennä se 20 min ja silloin kassassa ei ole ketään . Välillä tietenkin näyttää että siellä vaan seisoskellaan mutta saamiaan ohjeita tod näköisesti noudattavat .
Itse olen aina saanut palvelua toki joskus olen vuoroani joutunut odottamaan. Tuntuu olevan yleinen käsitys että myyjät on jotenkin asiakkaiden alamaisia mutta esim itse en yhtään hyväksy epäasiallista käytöstä asiakkaalta . Jos hän ei kykene kritiikkiä antamaan huutamatta tai voimasanoja käyttämättä pyydän häntä poistumaan liikkeestä ja jos ei poistu soitan vartijat . Toki on myyjiä joiden ei pitäisi olla asiakaspalvelussa ollenkaan mutta yleensä se valittaminen ylemmälle tasolle auttaa ongelman korjaamiseen :P Eli palautetta kehiin ihmiset ! Ymmärsinkö nyt oikein,että ensin ärsytti,kun ei saa palvelua ja sitten ärsyttää,kun palvelua saa...Nyt kyllä hieman epäloogista :D
Itse käyn aika harvoin noissa liikkeissä,kun tarvetta ei ole.En taida mikään sisäpiiriläinen olla :D Palvelu on ollut kyllä ihan ok aina ollut.
Jos oikeasti on on jäänyt saamatta palvelua,mitä tosin sitten on pitänytkin epämiellyttävänä :D,niin kannattaa ottaa yhteyttä liikkeen pitäjään.Varmasti on tärkeää,että palvelu pelaa,koska on tuottavuuskysymys myös.Tosin se sitten,jos asiakas haluaa palvelua,mutta ei pidäkkään siitä,saati että asiakkaan kanssa ei voi keskustella ylipäätään,koska kokee senkin negatiiviseksi,niin voi kyllä herättää epämääräisen olon...
Ehkä kannattaisi siirtyä ihan marketteihin asioimaan,niin ei tarvi sitten myyjien kanssa olla niinkään tekemisissä.Ongelma tietty on,jos kumminkin haluaa sitä palvelua...- tälleen täällä
Täällä on yksi eläinkauppa josta saa siis "kaiken", linnut, hiiret, marsut, linnut jne. Ja niiden tarvikkeet, samoin on kissoille ja koirille kaikkea. Mutta, se palvelu tai oikeammin sen puute, ei edes aina tervehditä vaikka kassan ohi kulkee. Olen käynyt siellä usein ja kerrattain olen ostokseni laittanut siihen tiskille ja pyysin anteeksi, voinko maksaa nämä. Sen jälkeen on tervehtinyt kyllä kun olen käynyt, kerran jopa juteltiin. Mutta joo, täällä harvemmasta paikasta saa ns. kaikille jotain, koiran lisäksi on lintuja ja akvaario.
ps. muutkin ovat sitä "palvelua" ihmetelleet.
- E-t-l Karvakorvat <3
Äänestä jaloillasi ja painu muualle. Eläintarvikeliikkeitä löytyy alueelta yleensä enemmän kuin yksi.
ääänestin myös jaloillani itseni ulos eräästä liikkeestä: en yhtään ihmettele aloittajan juttua, ja kun ymmärtääkseni kaupan tulos tehdään myymällä, ei juoruamalla... =O
- Ei enää sinne
Meillä on hyvä musti ja mirri mutta toinen liike oli juuri tallainen sisäpiiri, jossa ei tervehditty vaan juoruttiin samanrotuisten kanssa. Itsellä kiire ja neitikerho koirineen vaan nauraa ja jauhaa sontaa ja itse seison kassajonossa ostosteni kanssa. Että ei ne yksityisetkään aina hyviä ole!
- yleinenkauppa
- yksityisetkään aina hyviä ole! - hahhahha
en ole eläinkaupassa jäänyt ilman palvelua, mutta huonoa palvelua olen saanut. minä katson tarkkaan mihin puljuun rahani laitan varsinkin jos on eläintentarvikkeista kyse, niillä kun tahtoo hintaa olla. no minä vertailen hintoja. mutta petpost-nimiseen eläinkaupaan en enää mene.
hihnaa olin katsomassa ja huomasin että hinnat oli korkeat ja myyjä sitten esitteli minulle hihnoja ja sanoin vaan : jopas on hinnat nykyään hihnoillaki, jospa menen vielä kiertää toisia kauppoja ja tulen sitten tänne, jos muualta ei saa halvemmalla. KIITOS, HEI HEI! ja katsoin suoraan silmiin myyjää ja hymyilin.
eikös mitä myyjä ei edes sanonu takas näkemiin. itse olen tehnyt as palvelua ja ainaki mulle opetettii että tervehtää täytyy ja hymykään ei pahaa tee.
no ehkä olen herkkä, mutta jäi suoraan sanoen paskanmaku suuhun ja en siihen kauppaan ole enää menossa, koska mielestäni asiakaspalvelu jos mikä on tärkeää asiakkaalle. että ihan tiedoksi kauppiaille, KOHDELKAA ASIAKKAITA HYVIN, niin ne ei oo entisiä asiakkaita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684