MIetin siis tosiaan maalautuksen tai ovien vaihdon välillä. Maalaus voisi olla ekologisempi vaihtoehto, kun ovet sinänsä perusklassista mallia, mutta pinta kulunut paikoin. Toisaalta mietin, että maalaus voisi olla myös halvempi vaihtoehto, mutta vain siinä tapauksessa, että työ olisi laadukasta. Oletteko olleet tyytyväisiä maalattuihin oviin? Onko jollain kokemusta pinnoituksesta? Otan mieluusti vastaan vinkkejä, jos teillä kokemusta pääkaupunkiseudun maalausfirmoista- osaatteko suositella jotakin tai kertokaa, jos jostain huonoja kokemuksia!Kiitti!
Keittiön kaapinovien maalautus/uusien vaihto???
3
235
Vastaukset
Hei,
maalaaminen on myös työläs vaihtoehto. Jos ovet ovat aivan tasaiset pinnaltaan eikä niissä ole uria tai kohoumia niin hionta ammattilaiselle on helppo juttu, Mutta jos ovet ovat ns peiliovia niin hionta on käsityönä tehtävä juttu. Hidasta ja kallista.
Jos pystyt ne itse hiomaan toki siinä säästää sievoisen summan.
Itse etsisin kehyskunnista edullisia puusepänverstaita jotka hoitaa homman edullisemmin kuin kalliilla pks alueella olevat.- ökn önk önk ö-nk
Vaihto helpolla halvempaa, ainakin helpompaa.
Kyllä maalaaminenkin onnistuu, kannattavaksi sitä ei helppolla saa, jos ei tee itse. Isotöinen homma, joku automaalaamo vois tehdä sopuhintaan. Ite olen kerran maalannut kaappien ovet, kului siinä norttia ja keskikaljaa, lopputulos kelpaa itelle. Mutta ajan, nortin ja keskikaljan lisäksi aineisiin ja tarvikkeisiin meni jonkin verran kyllä rahaa. - Hyviä ovat
Itse hakisin rakennustavaroiden kierrätyspaikasta uudet kaapit on hyväkuntoisia paljon niissä paikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835