Voiko samalla ethernet verkkokaapelilla jakaa kahteen kohteeseen, jos käyttää jakajaa?
esim. mulla maxvision hdtvboxi tulee kaapelilla ja nyt haluun myös netin(smart) telkkuun, saako toimiin molemmat yhdellä kaapelilla,jos laittaa jakoliittimen, vai pitääkö aina vetää toinen kaapeli reitittemältä asti?
Voiko ethernet verkkokaapelilla jakaa "kahteen"?
7
1110
Vastaukset
- Ehkä...
Eikö se onnistu http://www.partco.biz/verkkokauppa/product_info.php?products_id=10473
- Ehkä.
Eli niitä pitää ostaa 2 kappaletta.
- osta kytkin
5-porttinen 10/100/1000 Mbps kytkin alkaen 18€ hintaseurannassa.
Riittää yksi pitkä johto modeemin ja tuon kytkimen välille, johon liittää boksit, tv:t, htpc:t ym. Voi, mutta kytkimen hankinta on järkevämpää.
Noin periaatteessa pitäisi verkkokaapelointia suunnitellessaan yliarvioida tulevat tarpeet reilusti ja vetää kaapelia ennemmin liikaa kuin liian vähän, mutta eipä tuo sinua juuri enää lohduta.- Kapasiittori
Tarkoitatko, että Twisted pair -ethernetliitäntöjä voi kytkeä rinnan ilman mitään muuta kuin jokin haaroitusliitin ja että toimii vielä sen jälkeen?
- miksei.kö
Kapasiittori kirjoitti:
Tarkoitatko, että Twisted pair -ethernetliitäntöjä voi kytkeä rinnan ilman mitään muuta kuin jokin haaroitusliitin ja että toimii vielä sen jälkeen?
No miksei? Laittaa tarvittaessa jonkun 1 kohm ylösvetovastuksen auttamaan molemmille linjoille.
- Ethervet
Helposti askartelee itsekin yksinkertaisen jakajan. jos on jonkinverran johtojen kanssa askarrellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988