Hei,olen hommaamassa perheelle Buzz peliä PS3 ja en ole mistään sitä vielä löytänyt. Onko tietoa missä on ja mistä saa edullisesti.peliohjaimet on jo hommattu.
Olen kuullut, että on olemassa käytettyjen pelien kauppoja. Onko nämä millaisia ja kannattaako sieltä ostaa?Me emme hirveästi varmaan tule pelaamaan pelejä joten uutena hankittuna tuntuu turhan kalliilta.
Buzz PS3 - mistä voi ostaa?
3
682
Vastaukset
- Playstation-poika
Riippuu kaupungista. yleensä se on joka kaupungissa "GameStop" niminen kauppa. Sieltä voi ostaa uusia ja käytettyjä pelejä kaikille konsoleille. Jotkut pelit maksaa vain 10€. Ps. Jos teillä on jonkun konsolin pelejä joitten ette käytä, voi GameStoppiin myös myydäpelejä ja myös konsoleita, pelit tai mikään tuote ei saa olla viallinen tai vaurioitunut. Toivottavasti tästä oli apua! Rauhallista uuttavuotta!
- 11234
Buzz pelin valmistus on ilmeisesti lopetettu kokonaa joten niit pytsyy enää ostamaan käytettynä ja ps3:lle ainakin aika harvat on myymässä joten hinnat on aika korkeet. Viimeeksi löysin huuto.netistä 80e.?!
- TYHMÄITI
TÄÄ PALSTA ON PLAYSTATION 1 PELEILLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693