50km Helsingin keskustasta Röykän kylässä vuokrattavana vasta valmistunut pieni 80m2 kalustettu hirsimökki ympärivuotiseen asumiseen.Kaunis ja rauhallinen sijainti vain 200m Vaaksinärven rannasta.Vuokra 550e kk sähkölämmitys.2kk vuokratakuu ja luottotiedot tarkistetaan.Vapaana heti
Yhteydenotot ja lisätidot sähköpostitse: [email protected]
Vuokrattavana Röykästä hirsitalo
lintu3
3
669
Vastaukset
- lintu4
Laitetaanpa vielä sähköpostiosoite oikein eli [email protected]
- mirkku
heippa,
mulla olisi luotettava perhe joka haluais vuokrata talon,laita meiliä [email protected] - ngisngi
mirkku kirjoitti:
heippa,
mulla olisi luotettava perhe joka haluais vuokrata talon,laita meiliä [email protected]Hei! Vieläkö mökki on vapaana? Muuttaisin vaikka heti! Luotettava, siisti, kaikki kunnossa. Voit laittaa viestiä [email protected] tai soittaa 0451137500. Kristiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070