50km Helsingin keskustasta Röykän kylässä vuokrattavana vasta valmistunut pieni 80m2 kalustettu hirsimökki ympärivuotiseen asumiseen.Kaunis ja rauhallinen sijainti vain 200m Vaaksinärven rannasta.Vuokra 550e kk sähkölämmitys.2kk vuokratakuu ja luottotiedot tarkistetaan.Vapaana heti
Yhteydenotot ja lisätidot sähköpostitse: [email protected]
Vuokrattavana Röykästä hirsitalo
lintu3
3
578
Vastaukset
- lintu4
Laitetaanpa vielä sähköpostiosoite oikein eli [email protected]
- mirkku
heippa,
mulla olisi luotettava perhe joka haluais vuokrata talon,laita meiliä [email protected] - ngisngi
mirkku kirjoitti:
heippa,
mulla olisi luotettava perhe joka haluais vuokrata talon,laita meiliä [email protected]Hei! Vieläkö mökki on vapaana? Muuttaisin vaikka heti! Luotettava, siisti, kaikki kunnossa. Voit laittaa viestiä [email protected] tai soittaa 0451137500. Kristiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665804Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512966- 312153
- 121765
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191753- 171687
- 181499
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121476- 481466
- 91423