X-pole XPERT tanssitanko. Titaani (kullanvärinen) 45mm. Maailman ensimmäinen alhaalta kiristettävä tanko, jonka saa sekä staattiseksi että pyöriväksi! Enää et tarvitse tikkaita tangon pystyttämiseen. Tämä tanko kelpaa niin harrastajalle kuin ammattilaiselle. Uusi kiinnitysmekanismi tekee tangosta täysin saumattoman ja estää tangon putkien löystymisen vastapäivään tehtävistä pyörähdyksistä. Perussetillä saat tangon korkeuksille 2235-2735 mm. Peruspaketin mukana tulevat 125 mm ja 250 mm jatkoputket. (ovh. 274e pkt).
Tanko kerran koottu ja vähän käytetty, ostettu syksyllä 2012. Mukana kantokassit, käyttöohjeet ja kokoamiseen tarvittavat kuusiokoloavaimet.
Hinta: 200
Yhteystiedot: [email protected]
O: X-pole XPERT tanssitanko
terhinen1
1
709
Vastaukset
- milkar
Hei! Kyselisin (vähän myöhässä kylläkin..) että oletko saanut jo tangon myytyä? Itselle olen juuri tankoa hankkimassa, mutta 45mm ja 50mm paksuiset tangot ovat molemmat loppuneet pole-a-holicista:/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108