Ok, tarvisin apua ja neuvoa, siis asiallisia neuvoja enkä mitään "mitäs ostit" - tai "osta burton tms."-neuvoja.
Mulla on viime talvena ostettu Burtonin Process Flying V ja siihen asennetut vanhat Burtonin siteet. Ennen Processia käytössä oli Salomonin peruslankku jolla tuli vedettyä ekat vuodet.
Mutta ongelmaksi muodustui Processin ja siteiden kiinnitys ja eritoten sellainen juttu, että ruuvin kanta jää siteen hahlon/kiskon yläpuolelle ja painaa jalkapohjaa niin että jalat on laskupäivän jälkeen kipeät, jopa niin kipeät ettei pysty vaivatta käveleen. Ja joo kaikille valopäille tiedoksi, monot on ollut jalassa laskiessa.
Lautaa ja siteitä on käytetty huollossa ja ostoliikkeessä ja kaiken maailman voodoo taikoja on tehty. Huollossa ovat saaneet väännettyä ruuveja hieman alemmaksi muttei siltikään riittävän alas. Onko jollain teistä ollut vastaanvanlaisia ongelmia ja kuinka niistä on selvitty. Tästä oon keskustellu lautailevien ystävien kanssa, eikä kukaan ole moiseen törmännyt aiemmin.
Ei viittis pistää lautaakaan rikki vääntämällä ruuvia väkisin.
Ja joo, erilaisiakin ruuveja ollaan kokeiltu.
Seuraavaksi mietin et ostanko lisäpohjalliset monoihin.
Kiitos etukäteen, asiallisista neuvoista.
ongelma laudan kanssa.
burtonko hyvä
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849