Netti puhelimeen

netti on tärkein

Mitä mieltä tuon tele finlandin netistä puhelimessa onko kokemuksia?

Itsellä tuo täysnopeudella..en tiedä mitä sanoisi onko muilla liittymillä tarjolla nopeampia nettiyhteyksiä puhelimeen jos kokemuksia? (siis 3g verkossa.)

http://www.tele.fi/tutustu osta/netti puhelimeen/

10

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia piisaa

Saunalahti toiminut minulla nopeammin kuin Tele Finlandian netti.

• ÖÖÖ..

Onko saunalahdella rajatonta netin käyttö palvelua?!
        Kävin kyllä sivuilla mut mitään en ymmärtänyt :o

• nimierkki4
    • netti on tärkein

Juu mutta telellä on sama max nopeus 21m tuossa niinkuin saunalahdella ja telellä tuon saa 4 ekee halvemmalla.

• toimiitoimii4

Mulla on tarjousnetti puhelimessa, on nopea ja näkyy videot ja tulee katsottua yleareenaa sängyssä. Näppärää ei tartte silmät ristissä kömpiä makkariin...ja makkarissa ei oo tilaa tv:lle.
      Toimivuus on tietysti paikka kohtaista.

• eljii

> Toimivuus on tietysti paikka kohtaista.

... ja muuttuilee kun tukiasemaverkkoa laajennetaan ja säädetään. Itselläni heinäkuusta 2011 alkaen toimii nyt ja toimi aivan alussa hyvin. Viime syksynä toimi kelvottoman hitaasti usean kuukauden ajan. Sama ilmiö oli edellisessä asuinpaikassa, sillä erolla että nopeus nollatasoa myös aamuyöllä

• purku?

Tein sopimuksen pari päivää sitten netissä (prepaid muuttui liittymäksi jossa netti täysnopeudella paketti) ja kun ei muistanut prepaidilla kokeilla, niin yhteys toimiikin huonosti. Areena videot katkeilee ym.
      Voiko netissä tehtyä sopimusta purkaa, vai onko se heillä sitova?
      Tämähän on tarjoushinnalla 24 kk:n määräaikainen.

• purku?

Tässä henkilöllisyys vahvistettiin verkkopankin kautta, joten ei ehkä voi purkaa, vähän semmoinen tuntu. Mutta ehkä yksi vinkki on se, että kokeilee kuuluvuutta prepaidilla jos se on mahdollista, ennen tilauksen tekoa.

• purku?
        purku? kirjoitti:

Tässä henkilöllisyys vahvistettiin verkkopankin kautta, joten ei ehkä voi purkaa, vähän semmoinen tuntu. Mutta ehkä yksi vinkki on se, että kokeilee kuuluvuutta prepaidilla jos se on mahdollista, ennen tilauksen tekoa.

Ps. Sai sen purkaa, ei ollut määräaikainenkaan.

• niinjanäin

Se pätkiminen voi johtua puhelimestakin, mulla hiukka vanhempi malli kun miehellä ja yhtä aikaa saman operaattorin nettiyhteydellä katottiin areenaa. Mulla ei edes auennut ja mies katsoi ilman pätkimistä. Testannut olen aamuyön tunteina, ei toimi mutta aamuseiskalta jo näkyy.... ollaan 3g alueella ja iskee näyttöön nyt H, eli hiukka nopeampi yhteys kun 3g.
      Yleensä mulla loppuu katsominen ennenkuin ohjelma loppuu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      185
      5380
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      128
      5308
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      214
      4142
    4. 218
      3376
    5. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      123
      3168
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      104
      3114
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      19
      2941
    8. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      127
      1904
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      164
      1867
    10. 61
      1389
    Aihe