Netti puhelimeen

netti on tärkein

Mitä mieltä tuon tele finlandin netistä puhelimessa onko kokemuksia?

Itsellä tuo täysnopeudella..en tiedä mitä sanoisi onko muilla liittymillä tarjolla nopeampia nettiyhteyksiä puhelimeen jos kokemuksia? (siis 3g verkossa.)

http://www.tele.fi/tutustu osta/netti puhelimeen/

10

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia piisaa

Saunalahti toiminut minulla nopeammin kuin Tele Finlandian netti.

• ÖÖÖ..

Onko saunalahdella rajatonta netin käyttö palvelua?!
        Kävin kyllä sivuilla mut mitään en ymmärtänyt :o

• nimierkki4
    • netti on tärkein

Juu mutta telellä on sama max nopeus 21m tuossa niinkuin saunalahdella ja telellä tuon saa 4 ekee halvemmalla.

• toimiitoimii4

Mulla on tarjousnetti puhelimessa, on nopea ja näkyy videot ja tulee katsottua yleareenaa sängyssä. Näppärää ei tartte silmät ristissä kömpiä makkariin...ja makkarissa ei oo tilaa tv:lle.
      Toimivuus on tietysti paikka kohtaista.

• eljii

> Toimivuus on tietysti paikka kohtaista.

... ja muuttuilee kun tukiasemaverkkoa laajennetaan ja säädetään. Itselläni heinäkuusta 2011 alkaen toimii nyt ja toimi aivan alussa hyvin. Viime syksynä toimi kelvottoman hitaasti usean kuukauden ajan. Sama ilmiö oli edellisessä asuinpaikassa, sillä erolla että nopeus nollatasoa myös aamuyöllä

• purku?

Tein sopimuksen pari päivää sitten netissä (prepaid muuttui liittymäksi jossa netti täysnopeudella paketti) ja kun ei muistanut prepaidilla kokeilla, niin yhteys toimiikin huonosti. Areena videot katkeilee ym.
      Voiko netissä tehtyä sopimusta purkaa, vai onko se heillä sitova?
      Tämähän on tarjoushinnalla 24 kk:n määräaikainen.

• purku?

Tässä henkilöllisyys vahvistettiin verkkopankin kautta, joten ei ehkä voi purkaa, vähän semmoinen tuntu. Mutta ehkä yksi vinkki on se, että kokeilee kuuluvuutta prepaidilla jos se on mahdollista, ennen tilauksen tekoa.

• purku?
        purku? kirjoitti:

Tässä henkilöllisyys vahvistettiin verkkopankin kautta, joten ei ehkä voi purkaa, vähän semmoinen tuntu. Mutta ehkä yksi vinkki on se, että kokeilee kuuluvuutta prepaidilla jos se on mahdollista, ennen tilauksen tekoa.

Ps. Sai sen purkaa, ei ollut määräaikainenkaan.

• niinjanäin

Se pätkiminen voi johtua puhelimestakin, mulla hiukka vanhempi malli kun miehellä ja yhtä aikaa saman operaattorin nettiyhteydellä katottiin areenaa. Mulla ei edes auennut ja mies katsoi ilman pätkimistä. Testannut olen aamuyön tunteina, ei toimi mutta aamuseiskalta jo näkyy.... ollaan 3g alueella ja iskee näyttöön nyt H, eli hiukka nopeampi yhteys kun 3g.
      Yleensä mulla loppuu katsominen ennenkuin ohjelma loppuu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe