kaikki lumityöt 24h/vrk 045-1143614 www.pikakuljetus1.fi [email protected]
Hinta: 29/h
Yhteystiedot: [email protected]
O: Lumityöt Helsinki Vantaa Espoo
2
197
Vastaukset
- lauri@alorakennus
Tarjoamme myös palvelua lumityöta hinnat edullisempia ja olemme valmiita tekemään työtä 24/7 h meidän hinnaksi 22 euroa tunti päivänä ja yöllä 26 euroa tunti!
Meitä on vastaanottanut numeroihin 358 (0) 442 858 113 Lauri!
Ja sähköpostiystävän [email protected] - aiden1
Aika hurjia hintoja. Palkkojen sivukulut Eli yhteiskunnalliset velvoitteet ovat noin 65% eli jos työntekijälle maksetaan esimerkiksi maltillinen 15€ tunnissa maksaa se työnantajalle noin 24,75€. Tietysti pitäisi maksaa vakuutuksia, työvaatteita, välineitä jne. Ja yrittäjällekin olisi hyvä jäädä jotain jotta liiketoiminta voisi olla kestävällä pohjalla.
Espoossa toimiva Aiden Oy tekee lumityöt luotettavasti suomalaisella ystävällisellä henkilökunnalla. Yritys toimii vastuullisesti maksaen palkat ja verot sekä on vakuuttanut toimintansa. Näin toteutuu myös tilaajavastuulaki ja esimerkiksi isännöitsijä voi olla rauhallisin mielin kun kiinteistöä hoitaa Aiden.
Tiedustelut: www.aiden.fi
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846