Hoi nulkit!

svaatana

Yksinkertainen kyssäri vai onko?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11096288

Alotuspalstalla ei kukaan tiennyt mistään mitään, kaikki osannu edes lukea?

Tai sitten minä itse olen kaikista tyhmin ääliö ja peräsuolen jatke.

Mikä ihme tässä on niin kammotavan vaikeaa? Eikö kukaan muu lisää muistia koneeseen, olenko todella ainoa ja jos olen niin teenkö turhaa työtä?

Eikö lisäramilla ole mitään merkitystä?

Alkaa hiha palamaan. Vettu, sällit jankuttaa päivästä toiseen miten ihana on linux ja kuinka parempi on vintoohka. Sitten kun esittää mielestäni varsin yksinkertaisen kyssärin niin kukaan ei tiedä mitään.

7

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollol_lol

      Johan sinulle vastattiin tuolla.


      Vastaajille jäi kyllä epäselväksi emolevysi ja prosessorisi...

      Itse kuitenkin tiedät minkä näköisen kamman otit otit koneesta irti, tiedät lisäksi emolevyn tukevan 2 Gigan kampoja DDR2 muistia. Mikä jäi epäselväksi?
      Sekö, että saat valita 1 tai 2 gigaisia kampoja?
      Vai se, että jos ostat 2 kpl 2 Gigan kampoja, niin et tee sillä vanhalla kammalla enää mitään?

    • ????????????????????

      Kuinkas monta teitä muistin tarvitsijaa oikein on, kun tuolla aloittelijan palstal-
      lakin on ainakin kymmenen eri kysyjää ??????????????

    • :) :) :)

      Tervetuloa suomi24:n palstoille. Niinkuin huomaat, ei se palstan vaihto aina auta, tahtoo samat vastaajat olla täälläkin:)

      • pettynyt aloittaja

        Huomenta. Siltä näyttää todella, eikä kukaan tiedä mitään itse asiasta :)

        En olisi äkkiseltään uskonut, että tämä on näin vaikea kysymys, kukaan ei osaa sanoa asiaan yhtään mitään, ei edes sen vertaa mitä kaupassa sanovat.

        Kyse on kuitenkin aivan perusasiasta, ram muistin lisäämisestä koneeseen. Olin varma, ettei kaikki tiedä mutta olin myös varma, että edes joku tietää, mutta ihmeekseni kukaan ei tiedä asiasta yhtään mitään.

        Ainoaksi vaihtoehdoksi näyttää jäävän ottaa moottori kainaloon ja mennä kauppaan.

        Siinäpä 4 henkilöä päivän ihmettelee mitä tekisi. Matkaa it kauppaan 100km ja kaikkine sivuluisuineen aikaa 4-6 tuntia.

        On mennyt vaikeaksi muistin lisääminen ja nyt alkaa v*tuttaa.


      • ????????????????????
        pettynyt aloittaja kirjoitti:

        Huomenta. Siltä näyttää todella, eikä kukaan tiedä mitään itse asiasta :)

        En olisi äkkiseltään uskonut, että tämä on näin vaikea kysymys, kukaan ei osaa sanoa asiaan yhtään mitään, ei edes sen vertaa mitä kaupassa sanovat.

        Kyse on kuitenkin aivan perusasiasta, ram muistin lisäämisestä koneeseen. Olin varma, ettei kaikki tiedä mutta olin myös varma, että edes joku tietää, mutta ihmeekseni kukaan ei tiedä asiasta yhtään mitään.

        Ainoaksi vaihtoehdoksi näyttää jäävän ottaa moottori kainaloon ja mennä kauppaan.

        Siinäpä 4 henkilöä päivän ihmettelee mitä tekisi. Matkaa it kauppaan 100km ja kaikkine sivuluisuineen aikaa 4-6 tuntia.

        On mennyt vaikeaksi muistin lisääminen ja nyt alkaa v*tuttaa.

        Vaikka kysyisit kymmenellä eri palstalla, niin kukaan ei pysty auttamaan ellet
        suostu kertomaan tarpeellisia tietoja.

        Esimerkiksi koneen merkki ja malli. Vaikka Fujitsu Scaleo Pi2510.

        https://www.google.fi/images?sclient=psy-ab&hl=fi&tbo=d&site=&q=Fujitsu scaleo&sa=X&oi=image_result_group

        Muistuttaako joku noista sun konettas.


    • 11-11-11-11

      Aloittaja on saanut jostain päähänsä, että hänen emolevynsä tukee 2 Gigan kampoja. (tai sitten minä olen ymmärtänyt väärin)
      (luettu toisesta ketjusta)

      Kun aloittajalla on tämä tieto, niin hän tietää emolevynsä tarkan mallin.
      Aloittaja ei kuitenkaan viitsi kirjoittaa sitä tähän.
      Aloittaja ei myöskään vastannut hänelle esitettyihin kysymyksiin tässä ketjussa.

      Aloittaja on trolli ja onnistuikin kohtuullisesti.

    • Katso hyvä mies manuaalista mitä muistia koneesi tukee.
      Vaihtoehtoisesti kerro emolevyn merkki ja malli niin joku ystävällinen sielu _saattaa_ googlata kyseisen tiedon sinulle.
      Emolevyn merkin, mallin ja nykyisen muistisi tiedot saat selville myös sellaisella píkkuohjelmalla kuin CPU-Z ( http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html )

      Jos koneesi tukee vähintään 4Gt, niin sitten ostat sitä sen 4Gt. Enempää ei kannata, mutta pieni hyöty tulee vielä 32 bittisessäkin 3Gt:stä 4Gt:hen nostosta.

      Ja DDR2 muistia ei kyllä kannata sitten enää uutena ostaa ku on niin samperin kalliita nuo vanhat kammat.
      Huuto.netistä vaan niin hyvä tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe