Yksinkertainen kyssäri vai onko?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11096288
Alotuspalstalla ei kukaan tiennyt mistään mitään, kaikki osannu edes lukea?
Tai sitten minä itse olen kaikista tyhmin ääliö ja peräsuolen jatke.
Mikä ihme tässä on niin kammotavan vaikeaa? Eikö kukaan muu lisää muistia koneeseen, olenko todella ainoa ja jos olen niin teenkö turhaa työtä?
Eikö lisäramilla ole mitään merkitystä?
Alkaa hiha palamaan. Vettu, sällit jankuttaa päivästä toiseen miten ihana on linux ja kuinka parempi on vintoohka. Sitten kun esittää mielestäni varsin yksinkertaisen kyssärin niin kukaan ei tiedä mitään.
Hoi nulkit!
7
137
Vastaukset
- Trollol_lol
Johan sinulle vastattiin tuolla.
Vastaajille jäi kyllä epäselväksi emolevysi ja prosessorisi...
Itse kuitenkin tiedät minkä näköisen kamman otit otit koneesta irti, tiedät lisäksi emolevyn tukevan 2 Gigan kampoja DDR2 muistia. Mikä jäi epäselväksi?
Sekö, että saat valita 1 tai 2 gigaisia kampoja?
Vai se, että jos ostat 2 kpl 2 Gigan kampoja, niin et tee sillä vanhalla kammalla enää mitään? - ????????????????????
Kuinkas monta teitä muistin tarvitsijaa oikein on, kun tuolla aloittelijan palstal-
lakin on ainakin kymmenen eri kysyjää ?????????????? - :) :) :)
Tervetuloa suomi24:n palstoille. Niinkuin huomaat, ei se palstan vaihto aina auta, tahtoo samat vastaajat olla täälläkin:)
- pettynyt aloittaja
Huomenta. Siltä näyttää todella, eikä kukaan tiedä mitään itse asiasta :)
En olisi äkkiseltään uskonut, että tämä on näin vaikea kysymys, kukaan ei osaa sanoa asiaan yhtään mitään, ei edes sen vertaa mitä kaupassa sanovat.
Kyse on kuitenkin aivan perusasiasta, ram muistin lisäämisestä koneeseen. Olin varma, ettei kaikki tiedä mutta olin myös varma, että edes joku tietää, mutta ihmeekseni kukaan ei tiedä asiasta yhtään mitään.
Ainoaksi vaihtoehdoksi näyttää jäävän ottaa moottori kainaloon ja mennä kauppaan.
Siinäpä 4 henkilöä päivän ihmettelee mitä tekisi. Matkaa it kauppaan 100km ja kaikkine sivuluisuineen aikaa 4-6 tuntia.
On mennyt vaikeaksi muistin lisääminen ja nyt alkaa v*tuttaa. - ????????????????????
pettynyt aloittaja kirjoitti:
Huomenta. Siltä näyttää todella, eikä kukaan tiedä mitään itse asiasta :)
En olisi äkkiseltään uskonut, että tämä on näin vaikea kysymys, kukaan ei osaa sanoa asiaan yhtään mitään, ei edes sen vertaa mitä kaupassa sanovat.
Kyse on kuitenkin aivan perusasiasta, ram muistin lisäämisestä koneeseen. Olin varma, ettei kaikki tiedä mutta olin myös varma, että edes joku tietää, mutta ihmeekseni kukaan ei tiedä asiasta yhtään mitään.
Ainoaksi vaihtoehdoksi näyttää jäävän ottaa moottori kainaloon ja mennä kauppaan.
Siinäpä 4 henkilöä päivän ihmettelee mitä tekisi. Matkaa it kauppaan 100km ja kaikkine sivuluisuineen aikaa 4-6 tuntia.
On mennyt vaikeaksi muistin lisääminen ja nyt alkaa v*tuttaa.Vaikka kysyisit kymmenellä eri palstalla, niin kukaan ei pysty auttamaan ellet
suostu kertomaan tarpeellisia tietoja.
Esimerkiksi koneen merkki ja malli. Vaikka Fujitsu Scaleo Pi2510.
https://www.google.fi/images?sclient=psy-ab&hl=fi&tbo=d&site=&q=Fujitsu scaleo&sa=X&oi=image_result_group
Muistuttaako joku noista sun konettas.
- 11-11-11-11
Aloittaja on saanut jostain päähänsä, että hänen emolevynsä tukee 2 Gigan kampoja. (tai sitten minä olen ymmärtänyt väärin)
(luettu toisesta ketjusta)
Kun aloittajalla on tämä tieto, niin hän tietää emolevynsä tarkan mallin.
Aloittaja ei kuitenkaan viitsi kirjoittaa sitä tähän.
Aloittaja ei myöskään vastannut hänelle esitettyihin kysymyksiin tässä ketjussa.
Aloittaja on trolli ja onnistuikin kohtuullisesti. Katso hyvä mies manuaalista mitä muistia koneesi tukee.
Vaihtoehtoisesti kerro emolevyn merkki ja malli niin joku ystävällinen sielu _saattaa_ googlata kyseisen tiedon sinulle.
Emolevyn merkin, mallin ja nykyisen muistisi tiedot saat selville myös sellaisella píkkuohjelmalla kuin CPU-Z ( http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html )
Jos koneesi tukee vähintään 4Gt, niin sitten ostat sitä sen 4Gt. Enempää ei kannata, mutta pieni hyöty tulee vielä 32 bittisessäkin 3Gt:stä 4Gt:hen nostosta.
Ja DDR2 muistia ei kyllä kannata sitten enää uutena ostaa ku on niin samperin kalliita nuo vanhat kammat.
Huuto.netistä vaan niin hyvä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913070Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991747Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461607- 881431
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051427Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031333Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21179Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat391093Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270918