Comodo

Internet Security

12

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI kannata asentaa koska kevyempia ja parempia vaihtoehtoja on olemassa kuten esimerkiksi MSE tai Avast.

• Täytyy osata

Luopua Vapunen. MSE ei nyt enää ole tehtäviensä tasalla ja parempia löytyy.

Microsoft Security Essentials Fails AV-Test Certification. Mikään testijyrä tuo ei ole koskaan ollut.

Check Point: ZoneAlarm Free Antivirus Firewall olis mun oma maksuton valintani tällä hetkellä. Olis, koska koneissa on tällähetkellä maksulliset Bitdefender yhdessä ja toisessa Kaspersky.

• Täytyy osata kirjoitti:

Luopua Vapunen. MSE ei nyt enää ole tehtäviensä tasalla ja parempia löytyy.

Microsoft Security Essentials Fails AV-Test Certification. Mikään testijyrä tuo ei ole koskaan ollut.

Check Point: ZoneAlarm Free Antivirus Firewall olis mun oma maksuton valintani tällä hetkellä. Olis, koska koneissa on tällähetkellä maksulliset Bitdefender yhdessä ja toisessa Kaspersky.

Pelkkä virustorjunta ohjelma riittää. Tuolla palomuurilla ei tee oikeastaan mitään Windowssissa koska siinä on oma hyvä muuri valmiina. Jos ei luota MSE ohjelmaan niin silloin kannattaa asentaa Avast tai Panda Cloud.

• Internet Security

Tämähän on erittäin kevyt, Avast on paljon raskaampi.MSE on huonoin ohjelma mitä löytyy.

• PPAP2

Monet tuttavistani käyttävät Comodoa ja ovat tyytyväisiä . Itsekkin käytin Comodoa pitkään .

• PPAP2

Monet tuttavistani käyttävät Comodoa ja ovat tyytyväisiä . Itsekkin käytin Comodoa pitkään .

• Email..

Lähetin sähkopostia Washingtoniin Comodon tekijöille että miksi sitä ei saa suomeksi.

• PPAP2

Aikaisemmissa versioissa oli tuki suomenkielelle koska ns. yhteisö käänsi OS suomeksi.
        Miksi se onnistu enää olisi mielenkiintoista kuulla ....

• Comodo on
      • Entä sitten..

Eiköhän kaikki ohjelmat kerää tietoa käyttäjästä.

• tuulamet
        Entä sitten.. kirjoitti:

Eiköhän kaikki ohjelmat kerää tietoa käyttäjästä.

COMODO on liian agressiivinen ja koko ajan jokaisen hakusi kimpussa.
        Sain tarpeekseni kiitos!!!

• PPAP2
        tuulamet kirjoitti:

COMODO on liian agressiivinen ja koko ajan jokaisen hakusi kimpussa.
        Sain tarpeekseni kiitos!!!

jep, valitettavasti Comodon "out of box" asetukset eivät ole kaikkien makuun. Pitäisi osata mennä ns. pellin alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1443
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      741
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe