Ostin siemens MC 60 viikko sitten käytettynä.Siinä on takuuta jäljellä 1,5 vuotta.Ongelmana on se että sillä ei voi lähettää eikä vastaanottaa kuvaviestejä. Luin tosta pari sivua eteenpäin, jolla oli samantapainen ongelma. Siinä antamat neuvot eivät kuitenkaan auttaneet yhtään minua.Kun lähetin kuvaviestin, niin siinä oli että se MMS asetus on päällä, mutta kuvaviesti vaan ei menny perille.Kuitenkin siinä luki että kuvaviesti lähetetty.Sitä yritettiin nokia 6610i:hin mutta myöskään sieltä ei saatu tulemaan tähän meijän puhelimeen.Se meni nettiin, mutta sielläkään sitä ei löytynyt, vaikka siinä luki missä sen pitäis olla.
Johtuuko tää jotenkin siitä, että tämä puhelin on ollut toisella henkilöllä ja ne asetukset olisivat tehty hänen kortillaan.
Onko se parasta soittaa soneraan, vai voiko ne asetukset saada kännykällä jotenkin toimimaan.Ohjekirja on luettu, mutta ei vaan mikään onnistu.Auttakaa jos voitte!Kyllä puhelimen pitäis toimia, kun se kerran on ostettu.
kuvaviestit
siemens MC 60
2
560
Vastaukset
- Operaattori
"Se meni nettiin, mutta sielläkään sitä ei löytynyt, vaikka siinä luki missä sen pitäis olla."
--> Vika on operaattorissa. - Asetukset
Asetukset on puhelimessa, eikä SIMmillä.
Tilaa uudet:
http://www.sonera.fi/CDA.FI.ArticleFrame/0,1362,expandSize=2&expandLevelId=8579_8574_332_&hierarchyId=8579,00.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671