Aamuksi morsiusparille...

Kaaso

Mitä sisältäisi hääparille lahjaksi annettava kori? Morsiuspari menee tietty yöksi hotelliin, joten sielläkin saatavana aamiainen. Korissa ei myöskään voi olla pilaantuvaa. Ehkä joitain tarvelahjojakin... Ei mitään "ensikerta -juttuja", morsiuspari ollut yhdessä jo yli 10 v.

7

2334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan

Tuntematta tarkasti morsiusparin juhlintatapaa, niin vishyvesi, suolaine naposteltava ja mutaman kympin digitaalikamera voisi olla ihan hyvä peruspaketti. Tietysti pieni pullo oikeaa shampanjaa kruunaa korin, mutta sitä ei välttämättä halua juuri tuolloin.

• Tuhmeliini

Rouvalle dildo ja herralle pumpattava-barbara...katsos,kyl ne toisiinsa kyllästy hääyönään!!!

• perhonen

esimerkiksi päänsärkypillereitä (mikäli hääpari nauttii alkoholia), hyväntuoksuista saippuaa kiva pesusieni (yhteistä aamusuihkua varten), raikkaita hedelmiä ensihätään tai tuoremehua, jotain eroottissävyistä (monet viettävät hääyötään vasta aamulla ja toki sillä on käyttöä myöhemminkin).. Ensimmäistä kuukautishääpäivää:) varten esim. kynttilöitä, hyvä cd, kuohuviini, suklaarasia ym. Sitten tulevaisuuden varalle esim. varapäre, tulitikkuja lemmenliekkiä ylläpitämään, varalamppuja (ajatuksen valoa..), vauvan potkuhousut tai vaippoja, raha-arpoja tai lottorivi, muutama euro sukan sisään (säästöjä sukanvarteen) ym ym.

Ideoitahan on vaikka mitä!

• Arska

Hääparille osoitetut kirjekuoret.Morsiammen kuoresta löytyy kuva,jossa sulhanen nuolee kaason pillua ja sulhaselle kuori,jossa kuva morsiammesta perse pystyssä jätkäjonon edessä!!!OU JEE!!!!

• Morsian heinäkuulta

Me saimme mansikoita, kermavaahtopurkin, mustikkapiirakkaa, suolapähkinöitä, shampanjaa.. Elintarvikkeissa kyllä se vika, että osa saattaa pilaantua. Tosin - onhan hotellihuoneissa jääkaapit!

Kaunein ajatus oli se, että bestman oli lähettänyt hotellihuoneeseemme kimpun kauniita kukkia, jotka kyllä herkistivät!

• hehee

Mitä järkee. Olihan sulla morsiuskimppu.

• minä

Itse olin joskus kaasona ja toimitin hääparin yöpaikkaan korin, josta löytyi monenlaista tykötarvetta seuraavaksi aamuksi. Korissa oli pieni kuohuviinipullo, kuoharilasit, yks olut, batterytölkki, särkylääkepaketti, valko- ja sinihomejuustoa, suolakeksejä, servettejä, mansikoita, kermavaahtopullo, suklaalevy.. siinä taisi olla tärkeimmät!!! Oli kuulemma ollut loistava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe