Terve! Eli mulla on läppäri yhistetty langattomasti mokkulaan ja tietokoneesta lähtee nettipiuha xbox:lle. Miten jaan nettiyhteyden boxille? Käyttöjärjestelmä on windows7. Onnistuin saamaan netin toimimaan XP:llä mutta Windows7:lla en saa toimimaan. Kiitos vastauksista! :)
nettiyhteyden jakaminen!
6
146
Vastaukset
- Kärpix
Sun pitää laittaa mokkula anaaliin ja vähintään 10 sentin syvyyteen. Sinne perään laitat sitten pumpattavan anustapin, joka on sivelty liukkarilla. Tämän työnnät varovasti sisään. Sitten anusstapista laitat nettipiuhan kiinni tietokoneeseen. Yhteys x-boxiin toimii, kun rupeat pumpailemaan tappia turpeammaksi sisälläsi. Vähintään 5 minuutin välein pitää pikkaisen pumpata lisää painetta tai nettiyhteys rupeaa pätkimään!
Hyvää itsenäisyyspäivän aattoa ja kivaa peli-iltaa.- boxbox
Jaa taas yks jonne tulee kirjottamaan tommosta paskaa... No hyvää itsenäisyyspäivää sullekki.
- Kärpix on reikä
boxbox kirjoitti:
Jaa taas yks jonne tulee kirjottamaan tommosta paskaa... No hyvää itsenäisyyspäivää sullekki.
Ei ole jonne, vaan joku yksinäinen karvakoipi jolla on selvästi käytännön kokemusta pumpattavista anustapeista. Seksielämä rajoittuu jompaan kumpaan käteen ja oman anaalin kanssa leikkimiseen. Mulkku on lyhyempi kuin peukalo.
Alkuperäiseen ongelmaan en osaa vastata. Eikö noi mokkulat oo ihan anaalista itsekin. Pätkivät ja hidastelevat etenkin vilkkaaseen surffailu aikaan. - Kärpix
Kärpix on reikä kirjoitti:
Ei ole jonne, vaan joku yksinäinen karvakoipi jolla on selvästi käytännön kokemusta pumpattavista anustapeista. Seksielämä rajoittuu jompaan kumpaan käteen ja oman anaalin kanssa leikkimiseen. Mulkku on lyhyempi kuin peukalo.
Alkuperäiseen ongelmaan en osaa vastata. Eikö noi mokkulat oo ihan anaalista itsekin. Pätkivät ja hidastelevat etenkin vilkkaaseen surffailu aikaan.Seksielämäni on monipuolista ja se ei todellakaan rajoitu käteen. Joten ehkä puhuitkin omasta puolestasi myös vehkeen koon suhteen?
- Kärpix on reikä
Kärpix kirjoitti:
Seksielämäni on monipuolista ja se ei todellakaan rajoitu käteen. Joten ehkä puhuitkin omasta puolestasi myös vehkeen koon suhteen?
No se on mitä uskot sen olevan. En väittele enään niin ei sun tarvitse tulla valehtelemaan enempää.
- Kärpix
Kärpix on reikä kirjoitti:
No se on mitä uskot sen olevan. En väittele enään niin ei sun tarvitse tulla valehtelemaan enempää.
Taidat itse olla aikamoinen valehtelja tai kysymyksiin vastaamatta jättäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957