Ostin äskettäin uuden canon legria HF R306 videokameran... Kamera ehkä muuten menettelee, mutta alkuperäinen akku on suorastaan ala-arvoinen.. Canon kertookin esitteessään että max tallennusaika on 1h, mutta todellisuudessa se kestää vain n30min.. ja arvatkaapa vain mitä maksaa tehoakku,,?? 150e... siis sikahinta kun koko kamera maksaa vain 260e...
Surkea canon legria...
12
3664
Vastaukset
- loppuunmyytyjä
Tuolta löytyisi paitsi että ovat loppuneet!
http://www.digi-quick.co.uk/models/camcorder/canon/legria-hf-r/canon-legria-hf-r36-battery
http://www.digi-quick.co.uk/canon-hf-r306-battery-charger - bp-709
Itse tilasin tuolta: http://www.akkus-ladegerate.de/akku-canon-bp-709.htm
Ei ole tuokaan mikään suuren suuri akku mutta alkuperäisen kanssa yhdessä saa riittävästi kuvattua. Ja toista voi ladata toisen ollessa käytössä. Maksu PayPalin kautta. - Vertaa!
Videokameraan kannattaa ostaa heti toinen akku, jos meinaa kuvata hiemankaan pidempään, ilman latausmahdollisuutta. Akkujen kapasiteetti heikkenee aikaa mylten, joten tilanne ei ainakaan parane muutaman vuoden päästä...
Ja kuten kameran hankinnassa, akun ja muistikortin ostossa, niin kannattaa katsoa mitä samat tuotteet maksaa euroopassa em. kokonaisetillä saattaa olla hintaeroa tänne 100-300 euroa... - kusetettu1
Mulla samoja kokemuksia canon legriasta. ensin se piti lähettää huoltoon kun zoomi pätki heti uutena... Ja sit kun kyselin Canonilta tästä huonosta akusta niin he ihan kuin naureskellen vastasivat että sehän onkin MAX tallennusaika, joka on kaukana siitä tunnista minkä he lupaavat.. Ja kuinka ollakkaan he heti tarjosivat siihen sitä tehoakkua hintaan 160e.. (Todella ylihinnoiteltu kun vertaa esim. sonyn tehoakkuun jonka saa alle 40e) eli kameran ostajat vertailkaa näitä akkuja ym lisävarsteita ja niiden hintoja ennen kuin ostatte. minä tein ostopäätöksen hieman hätäisesti ja nyt kaduttaa..
- iggiuu
Juu itsellä kans tuo sama kone ja akku ei ole vahvuus, mutta muuten tyytyväinen koneen hinta laatu suhteseen.
- Pampputar
Itse menin samaan halpaan JVC Everion kanssa, sille valmistaja tosin lupaa vain 40min tallennusaikaa ja käytännössä ei siihen pääse juuri koskaan.
Onneksi parin vuoden odottelun jälkeen tuli markkinoille halpisakkuja jotka toimii hienosti vaikkeivät alkuperäisiä olekaan. - Kalle272
Itsekin joskus erehdyin tuon hankkimaan. Täys paska koko vehje!
- Canonisti_minäkin
Videokameroiden kanssa on vähän niinkuin pokkarienkin. Halpista ei kannata enää ostaa, vaan mielummin puhelimeen kunnollinen mikrofoni ja jalusta. iPhonen videokuva on monesti ihan riittävän laatuista, mutta katsottavaan videoon tarvitaan parempi ääniraita kuin mitä iPhonen oma mikki pystyy tuottamaan.
- akkua-halvalla
Vähän uudempaan saman sarjan Legriaan vasta ostin akun ebaysta, joku VHWF Saksasta, ilman kameran kanssa kommunikointichippiä, akku ja laturi maksoivat yht. n. 10 €, posti n. 3 €.
Aivan toimiva. - Camera
Minulla muutaman vuoden vanha Legria HF M 46 ja olen ollut tyytyväinen sekä akun kestoon kuin koneeseen muutenkin. On ollut tosin vähällä käytöllä mutta ei valittamista. Nyt kyllä joudun rahapulassa luopumaan mikä hieman harmittaa.
- stardustO9
Tosi harmi! Älä luovu ellei ole ihan äärimmäinen hätä!
Tai toisaalta, voithan aina lohduttautua että tekniikka kehittyy ja hinnat halpenee.
Minulla on ollut vuosikaudet Canon Legria HF200, maksoi aikanaan melkoisesti.
Akku on riittänyt tosi hyvin ja varalla on mukana Panasonic TZ20, jolla jatkan tarvittaessa jos tila tai virta loppuu.
- Anonyymi
Huutista joka tuutista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892