KISSANPENTUJA

lion3

Hei! mulla olis 13. marraskuuta syntyneitä kissanpantuja 3kpl,yksi kirjava(vähä niinku kilpikonnaväritys) ja kaksi oranssia,paitsi toisessa hieman myös valkoista joissain paikoissa..luovutusikä varmaankin joskus tammikuussa,mutta saapi kysellä ja varata jos kiinnostaa jo näin etukä[email protected] voi laittaa viestiä. jos haluat lisätietoa.

19

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön---

      Onko se kirjava tyttö vai poika?

    • cattia kans

      Ethän luovuta pentuja liian aikaisin! Anna olla emon ja sisarustensa seurassa väh. 10 viikkoiseksi asti, mieluummin 12.

    • emmi7

      Hei, missä suunnalla pennut ovat. Olisin kiinnostunut noista oranssinvärisistä pienokaisista . :) Viihtyvätkö sylissä ja onko madotettu, rokotettu tms?

    • hei mulla 3 keltaista kissanpentua vailla kotia luovutus heti on madotettu lapsiin tottunut asun Salossa

      • mirle

        Heippa! vieläkö kissoja vapaana? olisin kiinnostunut ottamaan/ostamaan 1. Laitteleppa viestiä niin kerron enemmän. [email protected]


    • agtuh

      Jos on kilppari väritys niin narttuhan se silloin on. Äärimmäisen harvinaista että sellainen olisi kolli.

    • hei,mistäpäin olet ,,olisin kiinnostunut oranssista!, LAITAISITKO TEKSTIVIESTIÄ,040 7350814

    • leena31

      mulla on kaksi kissan pentua tyttö ja poika mustavalkoisia nummelassa

      • kissalle koti

        Onko vielä pentuja vapaana? Etsitään omakotitaloon jossa kokemusta kissoista viimeisen 30v ajalta. [email protected]


      • ekaterina4

        onko viellä vapaana? ja mistäpäin olet


      • ekaterina4
        ekaterina4 kirjoitti:

        onko viellä vapaana? ja mistäpäin olet

        siis sähköposti [email protected]


    • suvikatti

      leikkauttakaa narttunne, niin ei tartte etsiskellä kotia pennuille. No, nää nyt on tulleeet, joten onnea yritykselle, mutta mites olisi vastaisen varalle. Juu, se nartun leikkua on vähän kallis, mutta tuskin sen hintavampi kuin parin kolemn pesueen syttäminen luovutusikään!

    • nnnanna1

      Moikka! Vieläkö pentuja on vapaana? :)

    • n00nan

      Satakunnan alueelta hakusessa kaksi poikakissanpentua. Saavat hyvän kodin kahden muun kissan seurana. Kissoista kokemusta jo 30 vuotta =).

      Luovutuksen ei tarvitse olla heti!
      Ota yhteyttä sähköp. [email protected]

      • n00nan

        Edelliseen lisäyksenä: maatiaisia siis hakusessa!


    • Täällä päin olisi kanssa kissasta kiinnostuneita ihmisiä, kysyn nyt näin porukoitteni puolesta. Kissoista on entuudestaan jo 10v hoito kokemusta ja kissaa haluttaisiin paimioon. Yhteyttä voi ottaa vaikka [email protected]

      (Kissan sukupuolella ei taida olla mtn väliä :) Kunhan kissa olisi luovutettaessa 12vko joka on kissojen luovutusikä. )

      • ---

        Ei kissoilla ole mitään yleistä luovutusikää. Kummallisen sitkeä tuo satu 12 viikosta on, vaikka sille ei ole mitään tiedollisia perusteita.


      • --- kirjoitti:

        Ei kissoilla ole mitään yleistä luovutusikää. Kummallisen sitkeä tuo satu 12 viikosta on, vaikka sille ei ole mitään tiedollisia perusteita.

        Ihan yhtälialla on luovutusikä kuin on koirillakin. Ja sille on todellakin perusteita..


    • Heidi.Hervanta

      Tampereella koti kissavauvalle, ehkä vanhemmallekin. Sopuisan 11v leikatun poikakissan kanssa. Jonka veli muutti kissojen taivaaseen. Kaveria kaivataan. Sisäkissaksi, mahdollisesti pariakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe