KISSANPENTUJA

lion3

Hei! mulla olis 13. marraskuuta syntyneitä kissanpantuja 3kpl,yksi kirjava(vähä niinku kilpikonnaväritys) ja kaksi oranssia,paitsi toisessa hieman myös valkoista joissain paikoissa..luovutusikä varmaankin joskus tammikuussa,mutta saapi kysellä ja varata jos kiinnostaa jo näin etukä[email protected] voi laittaa viestiä. jos haluat lisätietoa.

19

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön---

      Onko se kirjava tyttö vai poika?

    • cattia kans

      Ethän luovuta pentuja liian aikaisin! Anna olla emon ja sisarustensa seurassa väh. 10 viikkoiseksi asti, mieluummin 12.

    • emmi7

      Hei, missä suunnalla pennut ovat. Olisin kiinnostunut noista oranssinvärisistä pienokaisista . :) Viihtyvätkö sylissä ja onko madotettu, rokotettu tms?

    • hei mulla 3 keltaista kissanpentua vailla kotia luovutus heti on madotettu lapsiin tottunut asun Salossa

      • mirle

        Heippa! vieläkö kissoja vapaana? olisin kiinnostunut ottamaan/ostamaan 1. Laitteleppa viestiä niin kerron enemmän. [email protected]


    • agtuh

      Jos on kilppari väritys niin narttuhan se silloin on. Äärimmäisen harvinaista että sellainen olisi kolli.

    • hei,mistäpäin olet ,,olisin kiinnostunut oranssista!, LAITAISITKO TEKSTIVIESTIÄ,040 7350814

    • leena31

      mulla on kaksi kissan pentua tyttö ja poika mustavalkoisia nummelassa

      • kissalle koti

        Onko vielä pentuja vapaana? Etsitään omakotitaloon jossa kokemusta kissoista viimeisen 30v ajalta. [email protected]


      • ekaterina4

        onko viellä vapaana? ja mistäpäin olet


      • ekaterina4
        ekaterina4 kirjoitti:

        onko viellä vapaana? ja mistäpäin olet

        siis sähköposti [email protected]


    • suvikatti

      leikkauttakaa narttunne, niin ei tartte etsiskellä kotia pennuille. No, nää nyt on tulleeet, joten onnea yritykselle, mutta mites olisi vastaisen varalle. Juu, se nartun leikkua on vähän kallis, mutta tuskin sen hintavampi kuin parin kolemn pesueen syttäminen luovutusikään!

    • nnnanna1

      Moikka! Vieläkö pentuja on vapaana? :)

    • n00nan

      Satakunnan alueelta hakusessa kaksi poikakissanpentua. Saavat hyvän kodin kahden muun kissan seurana. Kissoista kokemusta jo 30 vuotta =).

      Luovutuksen ei tarvitse olla heti!
      Ota yhteyttä sähköp. [email protected]

      • n00nan

        Edelliseen lisäyksenä: maatiaisia siis hakusessa!


    • Täällä päin olisi kanssa kissasta kiinnostuneita ihmisiä, kysyn nyt näin porukoitteni puolesta. Kissoista on entuudestaan jo 10v hoito kokemusta ja kissaa haluttaisiin paimioon. Yhteyttä voi ottaa vaikka [email protected]

      (Kissan sukupuolella ei taida olla mtn väliä :) Kunhan kissa olisi luovutettaessa 12vko joka on kissojen luovutusikä. )

      • ---

        Ei kissoilla ole mitään yleistä luovutusikää. Kummallisen sitkeä tuo satu 12 viikosta on, vaikka sille ei ole mitään tiedollisia perusteita.


      • --- kirjoitti:

        Ei kissoilla ole mitään yleistä luovutusikää. Kummallisen sitkeä tuo satu 12 viikosta on, vaikka sille ei ole mitään tiedollisia perusteita.

        Ihan yhtälialla on luovutusikä kuin on koirillakin. Ja sille on todellakin perusteita..


    • Heidi.Hervanta

      Tampereella koti kissavauvalle, ehkä vanhemmallekin. Sopuisan 11v leikatun poikakissan kanssa. Jonka veli muutti kissojen taivaaseen. Kaveria kaivataan. Sisäkissaksi, mahdollisesti pariakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe