Koiralle koti,siis annetaan...

väsynyt_1

hei,luopuisin meidän 3v seropi nartusta (lapin porokoira/australian paimenkoira),avoni otti kesällä extemporee koiran,ja meillä muutenkin talo täynnä kissoja,eivät tuu toimeen keskenään,koska kissat ovat jo aikuisia. haluaisin luopua koirasta,ennenkuin meillä tulee ero,erinäisiä riitoja päivittäin,ei jaksais enää tapella,ja mieheni vihdoinkin suostui että saan laittaa ilmotuksen koirasta,koira on erittäin kiltti ja myös lapsirakas,myöskin melko seurankipeä.monet ovat sanoneet että näyttää porokoiralta vaikka on sitä toistakin rotua. ottakaa ihmeessä kiinnostuneet yhteyttä,olemme pohjoissatakunnassa. [email protected] tai 0417239849

5

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aäsi

Onko koira itse kuinka tottunut kissoihin? Haukkuuko paljon, onnistuuko pito rivi/kerrostalossa? Kuinka suhtautuu muihin koiriin, yksinoloon?

• väsynyt_1

ei oo ennen tätä ollut kissojen kanssa...en tiedä onko paimen viettiä kun jahtaa kissoja alati.yksin viihtyy kyllä,tai varmaan meidän poissa ollessa jahtaa kissoja silloinkin.haukkuu vain silloin kun kuulee että olis lenkkii tiedossa(ulkoiluu)kun innostuu.asumme rivarissa.,ja sit kun joku oven takana,alkaa haukkua. no mutta kai useimmat koirat tekevät niin...muihin koiriin into tutustua,heiluttaa häntää,ei yhdenkään kimppuun oo ainakan hyökännyt...toivottavasti vastaus tyydytti...itse en oo mikään asian tuntija koirien suhteen...

• et näin
        väsynyt_1 kirjoitti:

ei oo ennen tätä ollut kissojen kanssa...en tiedä onko paimen viettiä kun jahtaa kissoja alati.yksin viihtyy kyllä,tai varmaan meidän poissa ollessa jahtaa kissoja silloinkin.haukkuu vain silloin kun kuulee että olis lenkkii tiedossa(ulkoiluu)kun innostuu.asumme rivarissa.,ja sit kun joku oven takana,alkaa haukkua. no mutta kai useimmat koirat tekevät niin...muihin koiriin into tutustua,heiluttaa häntää,ei yhdenkään kimppuun oo ainakan hyökännyt...toivottavasti vastaus tyydytti...itse en oo mikään asian tuntija koirien suhteen...

Kahden paimenkoiran risteytyksellä ei varmaan saa aikaan muuta kuin paimenvietin. Sääli kyllä koiraa, ikää 3 vuotta ja ties kuinka mones koti teilläkin on ollut ja lisää tulossa.

• kiinnistunur

joko koira on kodin löytänyt?

• Surullista

Harmillista, että näin kävi. Jos seuraavaa kertaa tulee, niin pyydättehän vaikka ammattikouluttajan auttamaan kissojen ja koirien toisilleen siedättämisessä? Se ei välttämättä ole helppoa, mutta onnistuu kuitenkin. Koiran kannalta kurjaa joutua lähtemään, varsinkin aikuisiällä ja ainakin kaksi kotia valmiiksi kiertäneenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe