Ryanairilta taas uusi lisämaksu

Aabeli

9

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaa

      Ja kaikki samat kommentit luettavissa ilta-sanomien keskustelusta kuten aina ennenkin! Mikseiköhän ilta-sanomat ikinä uutisoi mitään muuta Ryanista kuin nuo lisämaksut. Jos Finnair myisi minkä tahansa matkan alle viidellä kympillä niin se olisi ilta-sanomien pääuutisena. Jos Ryan myy matkan 99 sentillä niin sitten itketään 5 euron maksusta!

      • a___p

        suomalaista laatujournalismia taas . kokeilin varata seuraavan Lontoon lentoni uudestaan. mitä tuossa tapahtui oli se että jo aiemminkin voimassa ollut kuuden (ei siis kahdeksan) euron käsittelymaksu oli tuotu jo ensimmäiseen hintaan näkyviin. finnairilla tuo vastaava maksu on viisi euroa. uutta oli tuo kahden prosentin luottokorttimaksu. lennon kokonaishinnaksi tuli €36.77.


    • Laput silmille ja le

      Autuaita ovat uskossaan vahvat. Ryan on messias ja aina absoluuttisen oikeassa AAMEN

      • a___p

        faktat on helppo tarkistaa. kokeile vaikka itse :)


      • Ryan on messias
        a___p kirjoitti:

        faktat on helppo tarkistaa. kokeile vaikka itse :)

        usko on ihmeellinen asia. Vaikka Mr Ryan laittaisi matkustajat konttaamaan koneen käytävillä ja nuolemaan pursereiden kenkiä, niin olisi se Ryan-uskovaisten mielesta todella hyvä asia.

        Olen huvin vuoksi katsonut Raynin hintatason ennen jokaista lomamatkaani. Useimmiten Ryan ei ole lentänyt lähellekään sinne minne olen HALUNNUT mennä. Niissä tapauksissa joissa Ryan olisi lomakohteeni lähelle lentänyt, on Ryanin hinta ollut haluamani AJANKOHTANA lähes muiden yhtiöiden hinnoissa.

        Kokeillanpa: Haluan matkustaa perheeni kanssa, 4 henkeä, viikolla 9. Kohde olkoon Budapest, kun Rynkky ei ko. ajankohtana juuri etelämmäs lennä.

        4 henkeä Budapestiin Ryanilla 872 euroa. Lähtö lauantaina 19.30 ja paluu seuraavana lauantaina 15.30. (Mitenkäs se matka näin paljon maksaa, lehtojenhan pitäisi saada muutamalla eurolla per nuppi ???)

        Ebookersista halvin (Finnair) 953 euroa ( erotus 81 euroa) lähtö la 9:30, paluu la 19.20

        Eipä tarvitse kahta kertaa miettiä kumman valitsen. Jo 14 tuntia pidempi loma itse kohteessa riittää ratkaisemaan valinnan. Toisaalta 81 euroa on liian pieni korvaus siitä että joudun ajamaan Tampereelle, tai siitä että matkustajia kohdellaan kuin paskaa.

        Kaksi kertaan olen Ryanairilla matkustanut, ensimmäisen ja viimeisen.


      • halvlla
        Ryan on messias kirjoitti:

        usko on ihmeellinen asia. Vaikka Mr Ryan laittaisi matkustajat konttaamaan koneen käytävillä ja nuolemaan pursereiden kenkiä, niin olisi se Ryan-uskovaisten mielesta todella hyvä asia.

        Olen huvin vuoksi katsonut Raynin hintatason ennen jokaista lomamatkaani. Useimmiten Ryan ei ole lentänyt lähellekään sinne minne olen HALUNNUT mennä. Niissä tapauksissa joissa Ryan olisi lomakohteeni lähelle lentänyt, on Ryanin hinta ollut haluamani AJANKOHTANA lähes muiden yhtiöiden hinnoissa.

        Kokeillanpa: Haluan matkustaa perheeni kanssa, 4 henkeä, viikolla 9. Kohde olkoon Budapest, kun Rynkky ei ko. ajankohtana juuri etelämmäs lennä.

        4 henkeä Budapestiin Ryanilla 872 euroa. Lähtö lauantaina 19.30 ja paluu seuraavana lauantaina 15.30. (Mitenkäs se matka näin paljon maksaa, lehtojenhan pitäisi saada muutamalla eurolla per nuppi ???)

        Ebookersista halvin (Finnair) 953 euroa ( erotus 81 euroa) lähtö la 9:30, paluu la 19.20

        Eipä tarvitse kahta kertaa miettiä kumman valitsen. Jo 14 tuntia pidempi loma itse kohteessa riittää ratkaisemaan valinnan. Toisaalta 81 euroa on liian pieni korvaus siitä että joudun ajamaan Tampereelle, tai siitä että matkustajia kohdellaan kuin paskaa.

        Kaksi kertaan olen Ryanairilla matkustanut, ensimmäisen ja viimeisen.

        Tarkistin lentoja Budapestiin ja aika sopivat olisivat päiville 27.12.2012 ja paluu 01.01.2013. Rynkky meidän peheelle (2 1) alle 700 euroa ja muut eivät ebookersin mukaan pääse lähellekään. Finnair (Flybe) lähes tuplahinnalla tuohon ajankohtaan.

        Rynkkyä puoltaa vielä puolet (170 kilometriä) lyhyempi matka kentälle, ilmainen parkki (no, meidän tapauksessa).

        Vajaat kaksi vuotta sitten käytiin Espanjassa noin 250 euroon (2 1 edestakaisin), tosin mennessä piti yöpyä Hahnissa (40e), mutta sinne saavuttiin illalla ja jatkettiin päivällä, että sama missä sitä nukkuu. Hintaa voi pitää mitättömänä.


    • Jgrtyingft

      Varasin Bremenin lennot ja olin yllättynyt ettei enää tullut kalliita luottokorttimaksuja lopuksi vaan pari euroa lisää...
      Mielestäni on ok jos on lisämaksuja kunhan sen kokonaishinnan näkee heti!
      Aikaisemmin on aina pitänyt varautua vielä lopuksi 20€ lisään loppusummaan :(
      Raikku on kyllä minua palvellut ihan hyvin ja mukavinta on kotoa 15 min automatka kentälle!

    • aaapeli1

      Milloinka saisi kevään (toukokuu) lennon Tampere-Budabest varattua?
      Olen majoituksen varannut jo ajat sitten, mutta lentoja ei vaan näy.

    • TIPPIÄ TIPPIÄ

      kattaa sen nettisivun kulut.
      Huffington Postin mukaan Ryanair aikoo jatkossa veloittaa matkustajilta kahden prosentin luottokorttikäsittelymaksun.

      Halpalentoyhtiö ilmoitti samalla myös, että sen asiakkaiden on maksettava kuuden punnan eli lähes kahdeksan euron käsittelymaksu, jolla katetaan Ryanairin internetsivuston kulut.

      Ryanairin edustajan mukaan yhtiö otti luottokortista perittävän lisämaksun käyttöön kilpailuvirasto sääntömuutoksen takia.

      Kilpailuviraston mukaan se ei ole velvoittanut yhtäkään lentoyhtiötä ottamaan käyttöön lisämaksuja.

      - Olemme halunneet määräyksillä varmistaa, että korttimaksut näkyvät heti ensimmäisenä kuluttajalle näytettävässä hinnassa, eivätkä tule yllätyksenä yht'äkkiä tilausprosessin lopussa.

      IS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe