Tietäiskö kukaan? Mulla opel b vectra, nyt kolmatta kertaa menossa asentotunnistimen korjaukseen (en muista kampi vai nokka-akseli) puolentoista vuoden sisään. Auto ollut pelkässä huviajelussa joten kilometrejäkään ei tule montaa viikossa. Voiko syy olla jossain muualla?
Tuntuupi vähän siltä että tämä ei ole opelin vika, vaan OMINAISUUS :)
Voi opel...
3
217
Vastaukset
- Reijo setä
Ainakin kampiakselin tunnistimen, johtosarjan puoleinen, liitin oli tehtaan mukaan kuono. Ohjeena oli laittaa siihen uusi liitin jos toistuvia vikailmoituksia tulee tunnistimesta. Näitä olenkin kymmenittäin vaihtanut nuoruudessani.
Kannattaa merkkikorjaamosta kysyä tarpeita tuohon operaatioon. Ei ole työnäkään kummoinen homma. - ruorijunnu
Puhdista huohotin ja siihen kuuluvat letkut! Ja putsaa tyhjäkäyntisäädin..Mulla auttoi kyseiseen probleemaan..
- Itekin vaihtanut
Jos se anturi on hajalla, ei noi sun toimenpiteet auta, jossain muualla on vikaa, esim. liittimessä, jos tyhjäkäynti "humppaa" ja auto sammuu esim. risteykseen saavuttaessa, kun laittaa kytkimen pohjaan, niin silloin noi sun toimenpiteet auttaa, kun se kaasuläppä ja tk-säädin on karstaiset, lisäksi se pieni reikä kaasuläppäkotelosta siihen ohkaseen letkuun pitää myös avata ja huohotin putki (se paksu) kannattaa tarkastaa jos on ns. lakritsia (löysä ja pas*aa täynnä) nii ei kun vaihtoon. Nokka/Kampi akselin tunnistin kannattaa vaihtaa alkuperäiseen, noi "mätänettien" halvat tarvikkeet on aivan surkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086