onko goalla tapahtunut minkälaisia muutoksia viime talveen esim. onko hinta taso muuttunut mitenkään?
onko kukaan palannut vielä ocean palms hotellista minkälaista palautetta?
onko tietoa miten puhdsta vesi on uimarannalla?
onko intialaiset mitä nyt goassa paljon lomailee suosituimpia asiakkaita kuin muut ulkomaalaiset turistit?
mitä ruokapaikkoja suoittelette candolim-galangute-baka alueella?
goalta palanneita tai siellä olevia
5
397
Vastaukset
- lumipyry5
Olen palannut 2.12. neljän viikon lomalta Calangutesta. Kannattaa mennä paikan päälle katsomaan ja hakemaan kysymyksiin vastauksia...
- ggooaa
menossa ollaan helmikuussa
missä hotellissa olit?
mikä oli meininki nyt?
- doa52
Hinnat nousseet ihan vähän siis todella vähän.
Hotellista en tiedä.
Hyvin on meressä pystytty uimaan.
Suomalaisista tykätään tosi paljon.
Joka paikassa saa hyvää ruokaa.
Tervetuloa, täällä nautimme 5kk Goan kaikista herkuista!- Helmikuussa Goalle
Moi
Onko rupian vaihtoarvo sama kuin viime vuonna????
Täältä katsottuna vaikuttaa saavan enemmän rupioita kuin viime vuonna
- Mees tänavalt
Tulin toissapäivänä Goalta. Viime vuoden joulukuuhun verrattuna oli mielestäni suurin ero se että venäläisten turistien määrä on kaksinkertaistunut. Bagassa ja Anjunassa venäläisillä on omat taksitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718