Ajelulla Hki_Vantaa

Nymfo

Kesänä kerran olin kaverini luona kylässä ja siinä pävän mittaan olin lirkutellut ja hiukan paljastellut ystäväni miehellehiukan paikkoja. Ja aivan ilmeisesti hän myös piti siitä näin kun housuissa pullotti.Sisätiloihin siirtyessämme hänen vaimon mentyä edellä ja me tullessa perässä pääsin oikein käsin koettelemaan miltä siellä pöksyissä tuntui. Kanki tuntui räjähtävän käsiini.Päätin tehdä lähtöä kotiin kun ystävättäreni ilmoitti että hänen miehensä voi minut autolla heittää ettei kannata enää tähän aikaan lähteä julkisella, ja sehän minulle sopi vallan mainiosti.Päätin käydä vain wc:ssä jossa riisuin alushousuni jo valmiiksi hameeni alta. Heti autoon päästyäni ystäväni mies kysyi olenko tosissani ja siihen myöntävän vastauksen saatuaan hän työnsi kätensä hameeni alle. Hiukan peppua nostettuani hänen himokas kouransa löysi litimärän vakoni joka suorastaan huusi häntä tekemään jotain. Ja se mieshän teki ajoi koko ajan ja hieroi klitoristani ja minä tyttö uikutin ja tärisin nautinnosta. kunnes mies ei kestänyt enää vaan ajoi auton tiensivuun ja alkoi nuolemaan minulle vuosisadan orgasmin. Voi luoja että nautin huusin,tärisin ja nautin. Jatkoimme hetken kuluttua matkaa kunnes käteni hakeutui miehen etumusta kohti ja tunsin että se alkoi taas heräilemään vedin jo jäykistyneen kalun esiin ja rupesin antamaan sille pieniä suukkoja ja kielenikärjellä kiusottelemaan ja jo hetken kuluttua upotin sen suuni syvyyksiin sitä hetken harrastettua ei kuskini enää kyennyt täysipainoiseen ajoon vaan taas kerran olimme tienlaidassa ja täydessä himon vallassa. Nyt tätä himoa on kestänyt jo parikymmentä vuotta ja ystäväni on edelleen onnellisesti naimisissa kyseisen miehen kanssa ja minä taas pari kertaa viikossa puran hänen paineensa ja täytän seksuaaliset tarpeet.

6

14842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi_29

      löytää kivan nymfo tytön noin pitkäaikaiseen "leikkiin". Sais vaimo sairastaa päänsärkyä rauhassa...

      • säde

        kantsis ehkä miettiä mistä naisen päänsäryt johtuu..??? ei oo aina pelkässä naisessa vika..


      • Jussi_29
        säde kirjoitti:

        kantsis ehkä miettiä mistä naisen päänsäryt johtuu..??? ei oo aina pelkässä naisessa vika..

        eiköhän tää keskustelu ole tämmöistä puoli vakavaa ja kaikki ei varmaan ole niin pilkulleen totta...


      • nymfo
        Jussi_29 kirjoitti:

        eiköhän tää keskustelu ole tämmöistä puoli vakavaa ja kaikki ei varmaan ole niin pilkulleen totta...

        Tämä tarina on tosi tästä se kaikki alkoi. Ja kivaa on ollut. Ja nautin omasta vapaudestani ja siitä että tiedän että ystäväni ns. onnellinen avioliitto on osaksi myös minun ansiotani. Olen monta keraa näiden vuosien aika miettinyt asiaa miksi niin monet aviovaimot pitävät miestään niin itsestään selvyytenä ja kohtelevat välillä kuin "paskasta" sukkaa miestään. En yhtään ihmettele jos miehet käyvät hakemassa nautintonsa muualta.


      • Jukka
        nymfo kirjoitti:

        Tämä tarina on tosi tästä se kaikki alkoi. Ja kivaa on ollut. Ja nautin omasta vapaudestani ja siitä että tiedän että ystäväni ns. onnellinen avioliitto on osaksi myös minun ansiotani. Olen monta keraa näiden vuosien aika miettinyt asiaa miksi niin monet aviovaimot pitävät miestään niin itsestään selvyytenä ja kohtelevat välillä kuin "paskasta" sukkaa miestään. En yhtään ihmettele jos miehet käyvät hakemassa nautintonsa muualta.

        Mikähän siinä on kun nainen tapaa miehen niin nainen on kokoajan halukas ja suostuu missä vaan mutta kun pappi sanoo aamen niin halutkin häviää. Kyllä se välillä jorpii mutta mitäs teet pitäisi tavata tuollainen kun sinä olet niin kai se avioelämäkin siitä taas parantuisi. Olisi kiva kirjoitella sähköpostilla ja jutella lisää näistä asioista.


      • nymfo
        Jukka kirjoitti:

        Mikähän siinä on kun nainen tapaa miehen niin nainen on kokoajan halukas ja suostuu missä vaan mutta kun pappi sanoo aamen niin halutkin häviää. Kyllä se välillä jorpii mutta mitäs teet pitäisi tavata tuollainen kun sinä olet niin kai se avioelämäkin siitä taas parantuisi. Olisi kiva kirjoitella sähköpostilla ja jutella lisää näistä asioista.

        Niinpä sitä minäkin ihmettelen. Miksi tehdä miehille niin sehän on PETOS. Joten tehkää tekin jotain vastaavaa ja nauttikaa niistä vuosista joita vielä on. Miksi ns mökittyä kun on mahdollisuus viettää nautinnollista ja mukavaakin elämää. Sorry mutta minulla on täysin tyydyttävä suhde edelleenkin tähän mieheen ja nautin siitä. Mukavaa kesää sinulle ja avaa silmäsi ja nauti nyt tai jäät jotain vaille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe