mulla kani juoksee valjaiden laitossa karkuun vaikka monen monta kertaa oon laittanu ne valjaat sen selälle ja laittanu toisen remmeistä kiinni mutta en tarpeeksi tiukalle. tai eihä niitä kovin tiukalle saa laittaa, mutta kuitenki... ja mä oon kerran laittanu kummanki remmin kiinni mutta ihan löysälle. siis mulla on se ongelma että en uskalla laittaa niitä kunnolla kiinni pitemmäksi aikaa ku jos se vaikka pelästyis... oisin voinu kirjottaa tän tuohon Jonnelin juttuun mutta mä halusin enemmän kuvaavan otsikon...
valjaitten laitosta
3
148
Vastaukset
- natija
miks kukaa ei vastaa.... ? :(
- höpö
millaset valjaat sulla on, onko niissä semmoset klipsut? meneekö myös mahan alta hihna?
ota kani syliin ja pidä lujasti kiinni mutta älä purista liikaa, sitten valjaat vaan päälle ja sovittamaan ne oikeaan kokoon..
sopiva mitta on minun mielestä semmoinen että sormi mahtuu vielä kanin ja valjaan väliin..
anna olla vaan ne valjaat sen päällä aluksi se säikkyy niitä mutta tottuu kyllä ajan myötä..- natija
kiitti ku vastasit! siinä remmissä joka menee kaulaan, on tarrakiinnitys ja semmonen "klipsu". sitte siinä joka menee mahan ali, on vaan tarrakiinitys. en oo varma, luottaako kani minuun täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460