Monille tuttu nikki kariba nukkui tänään kotonaan , lyhyen rankan sairauden jälkeen.Sytyttäkäämme kynttilä hänen valoisalle muistolle! Hän oli kaikille YSTÄVÄ..ei halunnut privata ees..Tuntuu tyhjälle...niin tyhjälle..
Sait oman taivaskanavan
8
1032
Vastaukset
- leila-mla
Hiljennyn hänen muistolleen Suomen kesässä !
- Mies 50+
Eino Leinon sanoin,rauha hänen muistolleen.
- onko tämä
mikä äänessä kristallipallossa?
- en tiedä
en tiedä kävikö muualla...
- Kellohame®
Pääsit Enkelten luo Kariba!
Elät muistoissani silti juttuKamu! - Ladybond.age42
Juttelin muutaman sanasen Kariban kanssa noin viikko sitten. Tuntuu hyvältä muistella Kariban toteamusta: *Kuolen, mutta onneksi olen myös osannut elää*
- pioni
voisin sanoa samoin,"kuolen,olen onneksi osannut elää"siinä on kaikki mitä voi toivoa.
En tuntenut henkilöä,mutta hänellä on hyvä nyt siellä missä on.
Kauniit ajatukset hänelle,muistolleen,,pionilta
- OLIT MUKAVA
Olenkin ihmetellyt , kun en sinua ja hesanslangiasi ole nähnyt. Lepää rauhassa. Sinusta vain mukavia muistoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446