Auttakaas kun minulla on herennyt toimimasta toi nvidia control paneeli en saa sitä auki työpöydän kautta vaikka näytön alapalkissa näkyy toi nvidian control paneelin pikakuvake eikä aukea myöskään ohjauspaneeli\nvidia control paneelin kautta kaan ,oon asentanut nvidian ajurit uudestaan ,käyttis on windows 7 64bt ja emolevy ASRock Z77 Extreme4, Z77 prossu Intel Core i7-3770K, 4 x 3.50GHz, 77W, tossa prossussahan on se integroitu näytönohjain saako sitä ton emolevyn biossista jostain pois päältä jos se vaikka se nvidia control paneeli menee jotenkin sekaisin mun erillisen pci-e näyttiksen geforce gtx 590 3gb kanssa.
Nvidia control paneeli
4
681
Vastaukset
- Hmmm...
NVIDIA Display Driver Service, onhan se päällä?Näkyy palvelut kohdassa.
- Pyyhis
Aivan varmasti iGpun saa pois päältä. Biosin manuaali kertoo mistä kyseinen asetus löytyy. http://www.asrock.com/mb/Intel/Z77 Extreme4/?cat=Manual
Kannattaa myös kokeilla onko Lucid Virtu ohjelmistosta mitään hyötyä, kun emolevyssäsi on Z77 piirisarja. Lucid toimii kaiketi paremmin yhdellä näytönohjaimella, sli:n kanssa siitä ei ole mitään hyötyä. - puitoy1
Moro voitko neuvoa viellä mitä palvelut kohtaa tarkoitat ja mistä se löytyy , käynnistä palkin kohdalta etsi kaikki ohjelmat haku kentästä kohtaa palvelut kävin käynnistämässä kaikki nvidian ohjelmat mutta ei auttanut.
- Hmmm...
Klikkaat ohjauspaneeli / valvontatyökalut / palvelut.Sieltä se Nvidia....automaattiselle ja sitten
käynnistä tai käynnistä kone uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801808
- 691633
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91261- 80988
- 94975
- 71965
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 66882