Nimiä Liikenteenharjoittajista jotka maksaa tessin !

ei saa tessiä

Taitaa olla todella vähissä ,kuullut olen ,maksetaan tes mutta totuus, ei taida kukaan maksaa . Paitsi Kapitaaliriistäjä olevinaan tällä pastalla .Odotellaan mitä se nuija kirjoittaa kohta...

50

2621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auramaan kuski

      Auramaa maksaa tessin mukaista palkkaa. Ja ylitöistä saa aina korvauksen

    • öllölä

      Trans Bros maksaa myös, varmaan ainoa firma irtoperäpuolella joka tes palkan maksaa.

      • epäilen

        Eipä taida Viron miehillä olla ihan näin hyvin bros,illa


      • irtoperä
        epäilen kirjoitti:

        Eipä taida Viron miehillä olla ihan näin hyvin bros,illa

        no niist en tiedä, mut kaikilla suomalaisilla on


    • lompsa tyhjä

      Juhani Saukko Ky Isooooooostakyröstä maksaa vuoden 1972 tessiä, kyllä on reilua.

      • vanhaaaaaa

        Elääkö Juhani vielä tuota aikaa, vai olisiko Petri vähän nostalgisissa tunnelmissa. Näyttää tuo kalustokin olevan vähän tuolta ajalta.


    • --------------------

      99% kuljetusliikkeistä maksa palkkaa kuljettajille.Osa tessin palkkaa varsinkin suuret yritykset.Osa maksaa kuljettajien kanssa neuvoteltua palkkaa ja osa maksaa kuljettajan lähettämän laskun.1%ei maksa palkkaa kun ovat selvitystilassa.
      Tietysti aina löytyy niitä automiesten pohjasakkaa jotka ei tarvitse palkkaa kun ajavat silti ja pitävät vaan kunniana sitä kun saavat ajaa pitkää junaa ja onhan se mukavaa kaljapäissään kavereille rekkapekan uhota,että on tuupattu taas 2päivää viikossa ja raskasta on ja pomo on mulkk u ja asiakkaat vit tuilee ja itse ollaan aina oikeassa.

      • tyhmää sakkia?!

        Ja jotkut vielä ajavat päivärahoilla ymmärtämättä ettei niistä kerry eläkettä. Perusrekkapena ja wananbe-rahtari ei varmaan ymmärrä että se eläkeikäkin joskus siellä edessä on.


    • TEEEEES

      Meillä maksetaan Teess jos ei pysty sit lopetetaan nää hommat...

    • Kelpaakin mulle

      Forssassa maksetaan puoliperävaunusta 10,60 tunti .Ylitöistä ???

      • Pääsinpä

        Raksalla saa hanttihommista enemmän jos sattuu pääseen.


    • Nolo Sika

      Eikös olisi helppo tehdä lista, ilman turhaa paskanjauhantaa

      Eli kerrottaisi firma, ja miltä osin TES ei toteudu, esim

      Turun rahtipolku, ei maksa ylitöitä, eikä pekkasia

      Kyytimies oy, ei maksa yölisää/ylitöitä

      Kuljetus kankare/proni, ei maksa ylitöitä, yölisää, "lautantailisää", pekkasista puhumattakaan

      Esa Jalonen, tuntipakkakin alle TES:n ei maksa mitään lisiä

      • Totuus...

        Onkohan sulla pikkasen vanhaa tietoa. Kannattaa selvittää asiat ennenkuin huutelee.


      • Jouko Lintu
        Totuus... kirjoitti:

        Onkohan sulla pikkasen vanhaa tietoa. Kannattaa selvittää asiat ennenkuin huutelee.

        Totta, tiedot on 1-3 vuotta vanhoja


      • Anonyymi
        Totuus... kirjoitti:

        Onkohan sulla pikkasen vanhaa tietoa. Kannattaa selvittää asiat ennenkuin huutelee.

        Tenu virtanen maksaa hyvin ja on hyvät ajot jahyvä kalusto ei vpi kun olla tyytyväinen


    • --------------------

      Transpoint Hosike maksaa alle tessin. Firmassa monta virolaista kuskia.

      • petre follkke

        jokos lapväärtin paskanruskea bulkki puluju on oppinut maksaa Tes palkan lisineen kaikille kuskeille.


    • R500

      Meikäläinen saa yli tessin ja AIVAN KAIKKI lisät siihen päälle.. Miksi tyydytte tessiin? Se on niin vähän! Vironpoika on halpa, mutta tumpelo. Suomipoika on hyvä ja sille maksetaan, tai se lähtee. Näin olen itse uhannut tehdä, ja palkka nousi. Ei pelkkä työteho, vaan pitäkää ne autot ja perävaunut kanssa kunnossa, älkää tuhotko niitä. Mä en tuhoa ja saan paremman palkan kuin te!

      • kerropa lisää valheita..

        Mistä sinä tiedät mitä muille maksetaan? Jos tes-palkkaa maksetaan se ei tarkoita sitä ettei sen päälle voitaisi maksaa myös extraa. On olemassa monia eri tapoja palkita ahkera/hyvä työntekijä. Toisaalta sinäkin voit netin suojissa väittää palkaksesi mitä tahansa. Kenellekään et joudu väitteitäsi todistamaan. Eikö olekin hieno tämä internet ja sen suoma suoja? Sinäkin voit huudella mitä tahansa!


      • Kaikki muut lisät????

        Kerrotko mitä lisiä saat tes:n päälle? Mitä ne kaikki muut lisät ovat? Mitkä on niitä muita lisiä joita ei tes:ssä määritellä?


      • N S
        Kaikki muut lisät???? kirjoitti:

        Kerrotko mitä lisiä saat tes:n päälle? Mitä ne kaikki muut lisät ovat? Mitkä on niitä muita lisiä joita ei tes:ssä määritellä?

        Esim itse sain edellisessä työpaikassa 12 vuotta ajaneen täysperävaunun kuljettajan peruspalkkaa TES:n lisät siihen päälle

        Pääasiassa ajoin kevytkuorma-autoa

        Eli tuli:

        Yölisä
        Iltalisä
        Lauantailta tuplapalkka
        Sunnuntailta tupla/triplapalkka riippuen työpäivien määrästä
        Ylityöt maksettiin kuten piti
        Jos oli alle 4h 45 min työkeikka maksettiin siitä 4h 45 min
        Jos kahdessa viikossa jäi tunnit alle 80 (tuli esim 10 tuntia vain) maksettiin täys 80h
        Jos oltiin poissa firma päämajalta yli 10 tuntia, maksettiin joku noin 16€ (en tiedä mistä summa tulee) päiväraha
        Lisäksi tuli tietenkin myös verovapaita kilometrikorvauksia
        Ammattipätevyyden jatkokoulutukset oli ilmaisia minulle, ja niistä maksettii perustuntipalkkaa siltä ajalta kun opiskeltiin
        firma maksoi kiltisti myös turvakengät ja kuljettajakortin

        Itse en ole toista firmaa tavannut, joka maksaisi KAIKKI nuo TES:n määrittelmät lisät, lähelle on päästy, mutta aina jotain uupuu

        No työ oli niin paskaa etten olisi jatkanut vaikka olisin saanut 30€ tunnissa


      • lisät tes:n päälle??
        N S kirjoitti:

        Esim itse sain edellisessä työpaikassa 12 vuotta ajaneen täysperävaunun kuljettajan peruspalkkaa TES:n lisät siihen päälle

        Pääasiassa ajoin kevytkuorma-autoa

        Eli tuli:

        Yölisä
        Iltalisä
        Lauantailta tuplapalkka
        Sunnuntailta tupla/triplapalkka riippuen työpäivien määrästä
        Ylityöt maksettiin kuten piti
        Jos oli alle 4h 45 min työkeikka maksettiin siitä 4h 45 min
        Jos kahdessa viikossa jäi tunnit alle 80 (tuli esim 10 tuntia vain) maksettiin täys 80h
        Jos oltiin poissa firma päämajalta yli 10 tuntia, maksettiin joku noin 16€ (en tiedä mistä summa tulee) päiväraha
        Lisäksi tuli tietenkin myös verovapaita kilometrikorvauksia
        Ammattipätevyyden jatkokoulutukset oli ilmaisia minulle, ja niistä maksettii perustuntipalkkaa siltä ajalta kun opiskeltiin
        firma maksoi kiltisti myös turvakengät ja kuljettajakortin

        Itse en ole toista firmaa tavannut, joka maksaisi KAIKKI nuo TES:n määrittelmät lisät, lähelle on päästy, mutta aina jotain uupuu

        No työ oli niin paskaa etten olisi jatkanut vaikka olisin saanut 30€ tunnissa

        Niin eli sait juuri ne LISÄT jotka työehtosopimuksessa ( tes )on määrätty! Edelleen kysyn että mitkä ovat ne ylläolevan kirjoittajan tarkoittamat lisät JOTKA TULEE TES:n PÄÄLLE????


      • wef rewg
        lisät tes:n päälle?? kirjoitti:

        Niin eli sait juuri ne LISÄT jotka työehtosopimuksessa ( tes )on määrätty! Edelleen kysyn että mitkä ovat ne ylläolevan kirjoittajan tarkoittamat lisät JOTKA TULEE TES:n PÄÄLLE????

        Tuntipalkka on TES:n mukainen 12 vuotta ajaneen rekkakuskin ja ja päälle lisät


        Kyllä monessa firmassa noudatetaan osittain TES:iä mutta missä kaikissa

        Missä firmassa jos teet tunnin keikan, saat 4h 45min palkan :) tai saat lauantaina tuplapalkan jos on 5 työpäivää takan


    • R500

      Mä voin huudella, koska tiedän mitä saan ja tiedän oman työni arvon. Miksi myisin omaa työtäni halvemmalla, kuin mitä sen arvo on? Mä saan kaikesta työstäni, paitsi ajamisesta, siis purku- ja lastauslisät. 6 euroa/tunti lisää tessin päälle. Tekee muuten normaalia päivää kohti noin 40 euroa lisää tessin palkkaan. Päiväraha ja ilta/yö/50%/100% menevät sen lisäksi tietysti aivan normaalisti. Työni ei silti ole mitään raskasta kantamista tai perälautajakelua, vaan normaalia rahdinajoa Suomen ja Ruotsin(harvoin) rajojen sisällä. Ei asiat korjaudu, eikä palkat nouse, jos kaikki haluavat vain polkea toistensa hintoja ja sitten tulevat pitkäkilpiset omilla autoillaan tai virolaiset meidän autoihimme. Työautoni on viisi vuotta vanha ja erittäin siisti, koska hyvä palkka motivoi pitämään kaluston kunnossa. Tiedän kyllä äijiä, jotka ajavat merikonttia 8eur/tunti ja saavat verottajan suurimman päivärahan siihen päälle ja pari ulkomaanpäivärahaa kuukaudessa. Mutta miksi palkoissa pitää mennä takaisin vuoteen 2000, koska juuri vaihtui 2013 ja kaikki vaan kallistuu kaiken aikaa. Ja liitonmieheksi ei silti tarvitse mua luulla, koska siitä erosin vuonna -99.

      • N S

        Taidat ajaa juuri niitä "lavoja" ikinä ei olu puhetta mitä on kyydissä "joo tää on lavajakeluu"

        Sit kun kysytään "saiskos kopioo palkkakuitista, vaikkapa henkilö/firmatiedot peitettynä" vastaus on A ei ole tallella B Ei ole skanneria C mun ei tartte todistella mitään


      • R800
        N S kirjoitti:

        Taidat ajaa juuri niitä "lavoja" ikinä ei olu puhetta mitä on kyydissä "joo tää on lavajakeluu"

        Sit kun kysytään "saiskos kopioo palkkakuitista, vaikkapa henkilö/firmatiedot peitettynä" vastaus on A ei ole tallella B Ei ole skanneria C mun ei tartte todistella mitään

        no saiskos sitten kopion sun palkkakuitista kun väitit saanees yhdistelmäkuskin palkkaa oikein pätevyysprosenteilla höystettynä.


      • Molo Sika
        R800 kirjoitti:

        no saiskos sitten kopion sun palkkakuitista kun väitit saanees yhdistelmäkuskin palkkaa oikein pätevyysprosenteilla höystettynä.

        Siis olen saanut täysperävaununkuljettajan palkkaa(12 vuotta ajneen) , ja siihen päällee sitten KAIKKI TES:n lisät ja kilometrirahat

        Tosin tuosta on aikaa senverran, että nykyjään taitaa kuorma-auton kuljettajan peruspalkka lähennellä tota, oliko se joku vajaa 14€ tuntii tms


      • 87k=palstan nero!
        N S kirjoitti:

        Taidat ajaa juuri niitä "lavoja" ikinä ei olu puhetta mitä on kyydissä "joo tää on lavajakeluu"

        Sit kun kysytään "saiskos kopioo palkkakuitista, vaikkapa henkilö/firmatiedot peitettynä" vastaus on A ei ole tallella B Ei ole skanneria C mun ei tartte todistella mitään

        87k ei delleenkään kykene ymmärtämään miten olematon todistusarvo on jollain scannaamalla netissä esitetyllä paperipalalla. Oma 89 vuotias isoäitinikin kykenisi tekemään minkälaisen palkkakuitin millaisilla tiedoilla haluaa. Henkilötiedoiksi voi tekaista mitä tahansa ja tuntipalkaksi ja tuntimääriksi voi väärentää millaisia lukemia haluaa. Vain aivoton älykääpiö 87k joka mitä moninaisimpia nimimerkkejä täällä käyttää em. lisäksi uskoo tuollaisen tekaistun paperin todistusarvoon.


      • Margergre
        87k=palstan nero! kirjoitti:

        87k ei delleenkään kykene ymmärtämään miten olematon todistusarvo on jollain scannaamalla netissä esitetyllä paperipalalla. Oma 89 vuotias isoäitinikin kykenisi tekemään minkälaisen palkkakuitin millaisilla tiedoilla haluaa. Henkilötiedoiksi voi tekaista mitä tahansa ja tuntipalkaksi ja tuntimääriksi voi väärentää millaisia lukemia haluaa. Vain aivoton älykääpiö 87k joka mitä moninaisimpia nimimerkkejä täällä käyttää em. lisäksi uskoo tuollaisen tekaistun paperin todistusarvoon.

        Oikeastaan sillä on melkolailla painoarvoa, aika taitava saa olla että pystyy väärentämään MATRIISITULOSTIMELLA tehdyn palkkakuitin, joka printataan valmille pohjalle (meidän firman toimisto on "vähän" wanhainaikainen)

        Minä sii pystyn skannaamaan palkkakuitin päivän lehden edessä, sinä et :)


      • R800
        Margergre kirjoitti:

        Oikeastaan sillä on melkolailla painoarvoa, aika taitava saa olla että pystyy väärentämään MATRIISITULOSTIMELLA tehdyn palkkakuitin, joka printataan valmille pohjalle (meidän firman toimisto on "vähän" wanhainaikainen)

        Minä sii pystyn skannaamaan palkkakuitin päivän lehden edessä, sinä et :)

        no skannaa se kuittisi sitten ja tänne esille. taidat itsekkin olla niitä huutelijoita vaan.


      • Molo Mika
        R800 kirjoitti:

        no skannaa se kuittisi sitten ja tänne esille. taidat itsekkin olla niitä huutelijoita vaan.

        http://img127.imagevenue.com/img.php?image=047196100_testtest_122_440lo.jpg

        Tuntipalkkaahan tuossa ei ole mainittu, mutta firmat jotka maksaa TES:n mukaan heidän ei sitä kuulu edes merkata

        No äkkiäkös katot ton ajan TES:stä mikä on ollut silloin 12 vuotta ajaneen rekkamiehen palkka

        No anyway, minä pystyn tuohon,muut eivät


      • R800
        Molo Mika kirjoitti:

        http://img127.imagevenue.com/img.php?image=047196100_testtest_122_440lo.jpg

        Tuntipalkkaahan tuossa ei ole mainittu, mutta firmat jotka maksaa TES:n mukaan heidän ei sitä kuulu edes merkata

        No äkkiäkös katot ton ajan TES:stä mikä on ollut silloin 12 vuotta ajaneen rekkamiehen palkka

        No anyway, minä pystyn tuohon,muut eivät

        mitä tuo muka todistaa? siitähän puuttuu kaikki oleellinen tieto ja tuo lappu voi olla kenen vaan. vaikka summat siinä pitäisikin paikkansa niin todennäköisemmin se on jonkun ihan oikeasti yhdistelmää ajaneen palkkakuitti kuin sinun.


      • Molo Mika
        R800 kirjoitti:

        mitä tuo muka todistaa? siitähän puuttuu kaikki oleellinen tieto ja tuo lappu voi olla kenen vaan. vaikka summat siinä pitäisikin paikkansa niin todennäköisemmin se on jonkun ihan oikeasti yhdistelmää ajaneen palkkakuitti kuin sinun.

        "saiskos kopioo palkkakuitista, vaikkapa henkilö/firmatiedot peitettynä""

        Kuten sanottu, minä pystyin tuohon, sinä et.

        Ja älä VAAN kysy miksi siinä on maksettu KM-korvauksia :)

        Ja ettepä te kyllä edes tiedä missä firmassa olen töissä saati nimeäni (villiä veikkauksia on kyllä lentänyt ilmaan, yks on jopa luullut mua Samuksi (semmonen kääpiö ketä ajaa Rostenin leipää) xD)


      • R800
        Molo Mika kirjoitti:

        "saiskos kopioo palkkakuitista, vaikkapa henkilö/firmatiedot peitettynä""

        Kuten sanottu, minä pystyin tuohon, sinä et.

        Ja älä VAAN kysy miksi siinä on maksettu KM-korvauksia :)

        Ja ettepä te kyllä edes tiedä missä firmassa olen töissä saati nimeäni (villiä veikkauksia on kyllä lentänyt ilmaan, yks on jopa luullut mua Samuksi (semmonen kääpiö ketä ajaa Rostenin leipää) xD)

        missä kohtaa pyysin peittämään henkilö/firman tiedot? ja missä kohtaa näkyi se päivän lehti?

        aika heikko on miehen uskottavuus kun pitää tekeytyä pullakuskiksi vaikka et ole edes koko firmassa töissä. sinähän olet valehdellut täällä, niin mites olikaan se vain faktan laukominen???????

        eikä sun kilometris mua kiinnosta, harvase tili niitä mullekkin tulee.


      • ffe greggercfvg
        R800 kirjoitti:

        missä kohtaa pyysin peittämään henkilö/firman tiedot? ja missä kohtaa näkyi se päivän lehti?

        aika heikko on miehen uskottavuus kun pitää tekeytyä pullakuskiksi vaikka et ole edes koko firmassa töissä. sinähän olet valehdellut täällä, niin mites olikaan se vain faktan laukominen???????

        eikä sun kilometris mua kiinnosta, harvase tili niitä mullekkin tulee.

        No minä pystyn näyttämään palkkakuittini tai ajokorttini peittäen vain tunnistetiedot

        Kun joku toinen palstalainen (en tiedä kuka) näytti kuvan ajokortista, olikin se Google kuvahaulla löytnyt kuva Eila Hämäläisen ajokortista.

        Ja ajoi pullaa, pillereitä, kaljaa, kukkia, huonekaluja, multaa, soraa jne on sama palkka

        Ja huomee, tuo palkkakuitti oli EDELLISESTÄ työpaikastani, nykyisellä työpaikalla on oikein LASERTULOSTIN jolla saadaan tilinauhat tulostettua :)


      • R800
        ffe greggercfvg kirjoitti:

        No minä pystyn näyttämään palkkakuittini tai ajokorttini peittäen vain tunnistetiedot

        Kun joku toinen palstalainen (en tiedä kuka) näytti kuvan ajokortista, olikin se Google kuvahaulla löytnyt kuva Eila Hämäläisen ajokortista.

        Ja ajoi pullaa, pillereitä, kaljaa, kukkia, huonekaluja, multaa, soraa jne on sama palkka

        Ja huomee, tuo palkkakuitti oli EDELLISESTÄ työpaikastani, nykyisellä työpaikalla on oikein LASERTULOSTIN jolla saadaan tilinauhat tulostettua :)

        kuka vaan pystyy näyttämään palkkakuittinsa tai korttinsa peittäen tunnistetiedot. mutta kyseisten tietojen puuttuminen tarkoittaa sitä että sillä ei ole mitään todisteluarvoa. sama vaikka skannaisit palan vessapaperista yhtä hyödyllinen se on. vasta sitten kun näytät sen lapun ilman mitään peittämisiä niin uskon sen olevan sinun, mutta sitähän sinä et tee.


      • Nolo Sika
        R800 kirjoitti:

        kuka vaan pystyy näyttämään palkkakuittinsa tai korttinsa peittäen tunnistetiedot. mutta kyseisten tietojen puuttuminen tarkoittaa sitä että sillä ei ole mitään todisteluarvoa. sama vaikka skannaisit palan vessapaperista yhtä hyödyllinen se on. vasta sitten kun näytät sen lapun ilman mitään peittämisiä niin uskon sen olevan sinun, mutta sitähän sinä et tee.

        No sinä et pysty näyttämään edes tiedot peitettynä, sitä mitä uhkailet :)


      • R800
        Nolo Sika kirjoitti:

        No sinä et pysty näyttämään edes tiedot peitettynä, sitä mitä uhkailet :)

        katsos apina kun on 2 aivan eri asiat pystyä tai HALUTA jotain asiaa. sinulla tuntuu olevan kova pätemisen tarve tolla suun soittamisella mutta silti et näy tajuavan tosiasioita. meinaatko todella että raastuvassa esimerkiksi esittämäsi palkkakuitilla olisi jotain todisteluarvoa jos siitä puuttuu kaikki tärkein tieto? jos vastasit KYLLÄ, niin pitäisi sinunkin tajuta että täällä se on ihan samoin.


      • R800
        R800 kirjoitti:

        katsos apina kun on 2 aivan eri asiat pystyä tai HALUTA jotain asiaa. sinulla tuntuu olevan kova pätemisen tarve tolla suun soittamisella mutta silti et näy tajuavan tosiasioita. meinaatko todella että raastuvassa esimerkiksi esittämäsi palkkakuitilla olisi jotain todisteluarvoa jos siitä puuttuu kaikki tärkein tieto? jos vastasit KYLLÄ, niin pitäisi sinunkin tajuta että täällä se on ihan samoin.

        pieni korjaus: siis jos vastasit EI tuohon kysymykseen eikä kyllä.


      • Molo Sika
        R800 kirjoitti:

        pieni korjaus: siis jos vastasit EI tuohon kysymykseen eikä kyllä.

        Mutta sitä et voi kiistää, etteikö huonokin todiste olisi parempi kuin ei mitään

        Kumpaa uskot mielummin sitä joka A sanoo että hänellä on ABEC1ECD1ED-kortti (joo tommonen hauska rivaska kirjaimia VOI tulla) tai B sitä jolla on suttuinen web kameralla otettu kuva päivän lehden päältä missä on ABEC1ECD1ED-kortti

        Ja lain mukaanhan "salanouhoituksella" ei ole mitään painoarvoa, silti "salanauhoitus" on painavempi kuin pelkkä sana

        Eli pointtini on huono todiste on parempi kuin ei todistetta lainkaan


        Samaten jos toinen sanoaa "sain armeijan majurilta A-paperit" mutta minä näytän että sain ne, niin tottakai mun juttu on luotettavampi :)

        JA ei tuo oikeuteen mene, koska firma on ITSE HALUNNUT maksaa 12 vuotta ajaneen täysperävaunun kuljettajan palkkaa "hyvänmiehenlisänä" ja molemmat tiedetään, että en aja täysperää, saati että olisin ajanut sitä 12 vuotta (eli olisin aloittanut 13 vuotiaana ;)


      • ajatolla
        R800 kirjoitti:

        kuka vaan pystyy näyttämään palkkakuittinsa tai korttinsa peittäen tunnistetiedot. mutta kyseisten tietojen puuttuminen tarkoittaa sitä että sillä ei ole mitään todisteluarvoa. sama vaikka skannaisit palan vessapaperista yhtä hyödyllinen se on. vasta sitten kun näytät sen lapun ilman mitään peittämisiä niin uskon sen olevan sinun, mutta sitähän sinä et tee.

        Huhuu, iikka, missä sun todisteet huippupalkasta, olletikin, ettei ruotsin linja ole yleisestikkäään parhaiten palkattu.


      • R800
        Molo Sika kirjoitti:

        Mutta sitä et voi kiistää, etteikö huonokin todiste olisi parempi kuin ei mitään

        Kumpaa uskot mielummin sitä joka A sanoo että hänellä on ABEC1ECD1ED-kortti (joo tommonen hauska rivaska kirjaimia VOI tulla) tai B sitä jolla on suttuinen web kameralla otettu kuva päivän lehden päältä missä on ABEC1ECD1ED-kortti

        Ja lain mukaanhan "salanouhoituksella" ei ole mitään painoarvoa, silti "salanauhoitus" on painavempi kuin pelkkä sana

        Eli pointtini on huono todiste on parempi kuin ei todistetta lainkaan


        Samaten jos toinen sanoaa "sain armeijan majurilta A-paperit" mutta minä näytän että sain ne, niin tottakai mun juttu on luotettavampi :)

        JA ei tuo oikeuteen mene, koska firma on ITSE HALUNNUT maksaa 12 vuotta ajaneen täysperävaunun kuljettajan palkkaa "hyvänmiehenlisänä" ja molemmat tiedetään, että en aja täysperää, saati että olisin ajanut sitä 12 vuotta (eli olisin aloittanut 13 vuotiaana ;)

        kyllä sä olet uskomaton! kyllä huonokin todiste on parempi kuin ei mitään, mutta kun tuo sun esittämäsi lappu ei ole edes todiste kun se ei todista mitään sinun puolestasi. se todistaa vain että joku on tehnyt töitä tuon rahan edestä, ei mitään muuta. ja edelleen se kuponki voi olla vaikka sun tehtailemasta asuntomurrosta peräisin tai se voi olla jonkun sukulaisesi tai ihan kenen vain. niin kauan kun mikään sitä ei liitä sinuun sen todisteluarvo on 0, siis tasan 0 ei yhtään yli.


      • Fööd dei of krismäs
        R800 kirjoitti:

        kyllä sä olet uskomaton! kyllä huonokin todiste on parempi kuin ei mitään, mutta kun tuo sun esittämäsi lappu ei ole edes todiste kun se ei todista mitään sinun puolestasi. se todistaa vain että joku on tehnyt töitä tuon rahan edestä, ei mitään muuta. ja edelleen se kuponki voi olla vaikka sun tehtailemasta asuntomurrosta peräisin tai se voi olla jonkun sukulaisesi tai ihan kenen vain. niin kauan kun mikään sitä ei liitä sinuun sen todisteluarvo on 0, siis tasan 0 ei yhtään yli.

        Tosin tuosta palkkakuitistahan näkyi paljonko on tilille maksettu, tietenkin voisin ottaa ruutukaappauksen, jossa näkyy se suoritus muista ostojani, mutta sitten sanoisin "katos perkele, joku on maksanut sulle saman päviänä saman summan"

        Lappu lisäksi todistaa sen, että palkka on 12 vuotta ajaneen rekkakuskin, koska siinä näkyy maksupäivä, ja on helppo katso TES:Stä mikä on ollut isoin palkkaluokka tuolloin :)


      • R800
        Fööd dei of krismäs kirjoitti:

        Tosin tuosta palkkakuitistahan näkyi paljonko on tilille maksettu, tietenkin voisin ottaa ruutukaappauksen, jossa näkyy se suoritus muista ostojani, mutta sitten sanoisin "katos perkele, joku on maksanut sulle saman päviänä saman summan"

        Lappu lisäksi todistaa sen, että palkka on 12 vuotta ajaneen rekkakuskin, koska siinä näkyy maksupäivä, ja on helppo katso TES:Stä mikä on ollut isoin palkkaluokka tuolloin :)

        edelleen esittämistäsi "todisteista" sitä lappua ei mikään liitä sinuun. niin kauan kun nimitiedot ei näy niin sinun on turha jauhaa asiasta.

        kyllä minulla ainakin näkyy tilitapahtumissa palkan myös se maksajan nimi vaikka maksutapahtuma onkin tilisiirron nimellä.


      • Paras ikinä
        Fööd dei of krismäs kirjoitti:

        Tosin tuosta palkkakuitistahan näkyi paljonko on tilille maksettu, tietenkin voisin ottaa ruutukaappauksen, jossa näkyy se suoritus muista ostojani, mutta sitten sanoisin "katos perkele, joku on maksanut sulle saman päviänä saman summan"

        Lappu lisäksi todistaa sen, että palkka on 12 vuotta ajaneen rekkakuskin, koska siinä näkyy maksupäivä, ja on helppo katso TES:Stä mikä on ollut isoin palkkaluokka tuolloin :)

        Toi oli paras tuplakusetus ikinä sulta moni palstalainen meni haltaa

        eli haukuit kovasen kuskia kertomasi voi olla totta että olet kiusannut sitä

        tulet kertomaan itse #kovasena# että ajat peipposen rellulla oriolan lääkkeitä

        tämän jälkeen kierosti ilmaiset tietäväsi kovasen auton rekkarin joka alkaa OIS-tunnuksella

        tämän jälkeen et kirjoittele enää mitään #kovasena# eli muut luulee että sait peloteltua #kovasen# pois sun omilla jutuilla/tiedoilla

        lisäksi vielä kierosti toteat että ikäänkuin et ole koskaan sanonut että et ole töissä pepposella

        eli nyt kaikki luulee että olet phunut vuosikaudet paskaa (niikuin oletkin) ja olet töissä peipposella ajassa pillereitä ja pelottelit kovasen kuskin hiljaiseksi xD


      • 87k=palstan nero!
        R800 kirjoitti:

        edelleen esittämistäsi "todisteista" sitä lappua ei mikään liitä sinuun. niin kauan kun nimitiedot ei näy niin sinun on turha jauhaa asiasta.

        kyllä minulla ainakin näkyy tilitapahtumissa palkan myös se maksajan nimi vaikka maksutapahtuma onkin tilisiirron nimellä.

        Tämä pässien pässi ja palstan kruunamaton idiootti Nolo sika monin nimimerkkeineen on kaveri jonka kanssa on turhaa vääntää mistään asiasta. Sen ymmärrys on niin vaatimatonta luokkaa että itselle tulee oikein paha olo kun sen aivopieruja lukee. Juuri ylläoleva "todistelu" jollain palkkakuitilla on juuri kuvaavaa tuon apinan tyhmyydestä. Palstallehan voi kuka tahansa laittaa kenen tahansa millaisen palkkakuitin tahansa eikä se todista kirjoittajan palkasta yhtään mitään! Tuon totaali-idiootin kannattaisi jokaisen jättää ihan omaan arvoonsa ja olla kommentoimatta sille yhtään mitään. Tyhmä on tyhmä vaikka sille mitä yrittäisi viisasta kertoa.


      • rgtreg h
        87k=palstan nero! kirjoitti:

        Tämä pässien pässi ja palstan kruunamaton idiootti Nolo sika monin nimimerkkeineen on kaveri jonka kanssa on turhaa vääntää mistään asiasta. Sen ymmärrys on niin vaatimatonta luokkaa että itselle tulee oikein paha olo kun sen aivopieruja lukee. Juuri ylläoleva "todistelu" jollain palkkakuitilla on juuri kuvaavaa tuon apinan tyhmyydestä. Palstallehan voi kuka tahansa laittaa kenen tahansa millaisen palkkakuitin tahansa eikä se todista kirjoittajan palkasta yhtään mitään! Tuon totaali-idiootin kannattaisi jokaisen jättää ihan omaan arvoonsa ja olla kommentoimatta sille yhtään mitään. Tyhmä on tyhmä vaikka sille mitä yrittäisi viisasta kertoa.

        No mie pystyn laittamaan palkkakuitin ilman henkilö/firmatietoja sinä et

        Korkeintaan etsit TAAS googlen kuvahaulla kuvan sanalla "tilinauha" xD


    • kolipripa2

      60k napsahti vuonna 2012 verokorttiin vuotunen työaika lipsahti kylläkin vähän yli lakimääreen vaikkakin oli se ylityölappu allekirjoitettu, mutta enivei perheeni ei nähnyt nälkää sain tilille noin 37000 euroa.

      • ajatolla

        onnea ISÄNNÄLLESI, maksoit hiukan yli satkun viimevuonna hänelle, auton täytyy olla tosihyvissä hankkeissa.


      • fds gds

        No minimipalkalla 60 tonnia vuodeen vaatii sen että 10h päivä 6 kertaa viikkoon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe