Wii löytää wlanin,ei mene nettiin silti

No hope

Meillä on Saunalahden mokkula ja D link 524 Wlan reititin. Olen koko päivän yrittänyt saada Wiitä nettiin, mutta ei onnistu. Wiissä EI ole mitään ylimääräistä "palikkaa" vaan näillä mainituilla mennään.. Wii löytää kyllä Wlan verkon mutta kun laitan salasanan ei kuitenkaan mene nettiin. Otin salauksen myös pois, mutta ei siltikään mene. Missähän voisi olla vika, ja olisiko mahdollista saada ihan rautalanka ohjeet mitä pitää tehdä?

Kiitos tuhannesti jos joku viitsii auttaa!

4

277

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosta alkuun
    • nintendo vita

minulla on nintendo 3ds:ssän kanssa sama ongelma samoin ps vitan kanssa. meillä on se vanha wlan ap ja ongelma alkoi kun hommattiin mobiililaajakaista joka ei tietenkään ollut hintansa arvoinen...

• Wiilläpelaaja

No hope mulla oli täysin sama tilanne. Löysi wlanin mutta kun salasanan laitto niin siihen se jäi. Yritin vaikka kuinka monta kertaa mut sitte se lopulta onnistu. En tiedä miten se onnistu. Siit on jo aikaa.. Laitoin koko ajan samaa salasanaa. Ja yhtäkkii se sit vaa meni. En kyl valitettavasti yhtää muista et miten se onnistu..

• kokeile vaikka

sammuttaa tai resetoida D link 524 Wlan reititin ja salausta voi muuttaa heikommaksi eli olikohan wpa:ksi ja en tiedä onko D link 524 Wlanissa nappi sen takana jota täytyy painaa ennen kun wii etsii verkkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1077
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe