13 perjantai...

typy13

eli kun pianhan on 13 perjantai(epäonnen-päivä) ja sillon alkaa olympialaiset niin uskotteko siihen että sillon jotain vakavaa tai vähemmän vakavaa tapahtuu...?

10

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mindieh

En ole niin kamalan taikauskoinen, mutta voihan silloin jotain kömmähdyksiä sattua. Tai sitten se on vaan sattumaa..

• yökyöpeli

Taikauskoisten hömpötystä.

• tyttönen vaa..

kyllä sillon tapahtuu jotain todella vakavaa! nimittäin ne olympialaiset alkaa ja jotkut on todella friikkejä noitten olympialaisten suhteen, joten ne on vakavasti otettava asia. :)

• jasse

mutta se ei tosiaankaan johdu siitä että on juuri 13. päivä.

• minä

Niin, JOKA PÄIVÄ sattuu kamalia asioita!

• doomsday

...on Suomen tuomionpäivä!

nimittäin Doom III tulee myyntiin Suomessa

• Moli

Onnee sulle. Mä joudun oottaa varmaan viel jouluun asti et mun lemppari pelisarja saa jatkoo. Odottaminen on hirveet...ääh oon odottanu jo vuoden...

• Belle

En yleesäkkään usko tollasiin juttuihin, mut nyt kun sä mainitsit mulle tuli mieleen yks juttu.
      Meen seuraavana perjantaina, eli 13 päivä lääkäriin, kuulemaan mangeettikuvauksen tulokset.
      Saan tietää onko kasvain jalassani paha laatuinen.
      Alko jännittää hirveest...

• Moli

Niin voihan se olla mahdollista, että jotakin tapahtuu silloin. Mutta en usko sen johtuvan siitä että on perjantai 13 vaan siitä että alkaa olympialaiset.

Kreikka on hirveen varautunu siihen, jos jotkut terroristit yrittää jotakin. Kun siitä on aika paljon puhuttu jos nyt jotkut terroristit hyökkää sinne olymppialaisten aikaan, kun siellä on kummiskin paljon porukkaa. Mut toivotaan ainakin et mitään ei tapahdu, mä ainakin haluun niin.

• niips

Helmikuussa oli kans 13. päivä perjantai ja silloin meiän koira kuoli. Kukakohan nyt? Iiks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6475
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      1
      1336
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      3
      1102
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1035
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      140
      862
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe