Saattaa olla meitsilläkin iskunvaimentimien vaihto edessä ja öljynvaihto ja vuosihuolto on tehtävä joka tapauksessa. Ei viitsisi polttaa hirveästi rahaa, kun uudet talvirenkaatkin pitäisi ostaa ennen katsastusta. Lähden kyselemään tarjouksia tässä joulun alla, mutta joku vertailuhinta olisi hyvä pohjatieto
Mihin hintaan olette vaihdattaneet Scenicin iskarit?
Scenicillä rangaistu
2
303
Vastaukset
- Scenicillä säästävä
Takaiskarit ainakin maksoivat jonkun 55 €/kpl kun ne vaihdettiin. Päälle ehkä 2h työtä, á 75 €
- Helppo itsekin
Hintahaarukka 40 - 100E luokkaa kappale. Löyttyy joku raskaaseen käyttöön tarkoitettu mallikin.
Helppo vaihtaa itsekin. Kiristys tulee tehdä niin että auton paino on pyörien varassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222