Keskiyö

hämmästynyt elli

Ovelleni ilmestyi pitkä komea mies, jota en edes kunnolla tunne. Mitä näet hänestä, ehdotteli kaikenlaista. Kannaattaako häneen luottaa. Olisihan se tietenkin pientä piristystä häntä tapailla vaikkei siitä syvempää suhdetta koskaan tulisikaan.

5

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

tuosta en saa kiinni, että ovelle ilmestyi mies ja että kuka hän olisi. on liian vaikea kysymys.

mutta näen naisen, joka selvittelee tai sotkee asioitaan. hän puhuu toiselle tätä ja toiselle sitä. tunnetko hänet?

t. Keskiyö

• hämmästynyt elli

jos se en ole minä itse niin voiko olla, että tässä juuri olen miettinyt erästä naista kauempana niin voisiko se olla hän... Itse kyllä selvittelen asioitani mutta kyllä kaikille ihan rehellisesti olen kertonut etten tiedä mitä haluan. Lähinnä miehille, kun tuntuu että monet haluavat jos jonkinlaista suhdetta. Tämä mies oven takana mukaan lukien. Mutta pitäisikö pysyä sitten erossa kaikista miehistä... Eipä ainakaan tarvitsisi selitellä asioitani

• hämmästynyt elli

jos se en ole minä itse niin voiko olla, että tässä juuri olen miettinyt erästä naista kauempana niin voisiko se olla hän... Itse kyllä selvittelen asioitani mutta kyllä kaikille ihan rehellisesti olen kertonut etten tiedä mitä haluan. Lähinnä miehille, kun tuntuu että monet haluavat jos jonkinlaista suhdetta. Tämä mies oven takana mukaan lukien. Mutta pitäisikö pysyä sitten erossa kaikista miehistä... Eipä ainakaan tarvitsisi selitellä asioitani

• hämmästynyt elli
        hämmästynyt elli kirjoitti:

tästä ajattelemastani naisesta vielä. On minua vanhempi ja asuu kauempana. Ja tunnen hänet exäni kautta. Taitaa olla minulle vihanen tai katkera. En tiedä miksi suhteemme on aina ollut jotenkin hankala. Puhuu asioistani ja exän asioista selän takana muttei meille kummallekaan suoraa... Hänen käytöksensä/puheet hämmästyttää, koska en ole hänelle koskaan ilkeä ollut tai sanonut pahasti. Vaikka olisi ollut aihetta. Hänen puheet ovat ihan ristiriidassa hänen tekojensa kanssa.

• tuntijasi

Hei

en minä sinua tarkoittanutkaan, muuten olisin sanonut niin. en ole kiltti näkijä, joka mielistelisi. olen aika inhottavan suora usein :-)

tuolla naisella on kaksikin miestä hakusessaan ja hän on myös kiinnostunut sinun exästäsi. mutta sinun omat odotuksesi menevät vika suuntaan. onnesi näkyy minulle selkäsi takana, eli se on jotakin, minkä olet heittänyt pois mielestäsi.

tunnetko ketään miestä, joka on kiinnostunut vanhoista huonekaluista? enkä hän myy tai entisöi niitä, jotakin siihen suuntaan. tämä on ihme kierre, mutta sinä voit tavata oikein mukavan miehen tämän miehen kautta.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      256
      7623
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      149
      4028
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      123
      2261
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      26
      1747
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1540
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      33
      1412
    7. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1234
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      141
      1022
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      141
      1001
    10. Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!

Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä
      Suomalaiset julkkikset
      8
      993
    Aihe